خانه / تاپ / لیدی گاگا و رستوران معروف جوآن تراتوریا
رستوران لیدی گاگا

لیدی گاگا و رستوران معروف جوآن تراتوریا

رستوران لیدی گاگا یکی از رستوران‌های مطرح نیویورک است که به سبب مالک نامدارش اسم و رسم فراوانی برای خود کسب کرده است. “استفانی جوآن آنجلینا جرمنوتا “با نام مستعار لیدی گاگا خواننده، ترانه سرا، آهنگ ساز و بازیگر آمریکایی است که تاکنون ۱۲ بار نامزد جایزه گرمی‌ شده و ۶ مرتبه جایزه را از آن خود کرده است. البته او دارای ۴ رکورد جهانی گینس نیز هست. لیدی گاگا پس از مایکل جکسون، اوّلین انسانی است که هوادارانش در فیس‌بوک از مرز ۱۰ میلیون کاربر گذشت. او هم‌اکنون یکی از پرطرفدارترین افراد در فیس‌بوک و توییتر است که بیش از ۶۰ میلیون هوادار دارد .

اما سوای همه این فعالیت‌های حرفه‌ای همه چیز برای این خواننده مشهور پاپ در قالب خانواده قرار می‌گیرد. او بهترین لحظاتش را  در کنار خانواده گرم و صمیمی‌خود در رستوران خانوادگیشان (جوان تراتورا) می‌گذراند که در سال ۲۰۱۰ سهمامدار بخشی از آن شد. در ادامه این مطلب از مجله فیدیلیو در بخش دنیای غذا و نوشیدنی همراه ما باشید تا با رستوران لیدی گاگا بیشتر آشنا شوید.

رستوران لیدی گاگا

رستوران جوآن تراتوریا

جوآن تراتوریا نام رستورانی است که در سال ۲۰۱۱ توسط فردی به نام جو گرمانوتا خریداری شد. این رستوران که پیش‌تر شومینه وینس و ادی نامیده می‌شد، به سبک غذایی با کیفیت و آمریکایی خود معروف بود. در نوامبر ۲۰۱۰ لیدی گاگا و والدینش ( جو و سینتیا) سهامدار بخشی از آن شدند.به گفته خانم گرمانوتا  گاگا هرزمان که در شهر باشد با دوستانش به این رستوران می‌آید چرا که در اینجا خود را در خانه احساس میکند و هر زمان که وقت خالی داشته باشد حتما به اینجا سر می‌زند.

تاریخچه رستوران لیدی گاگا

در ماه می‌ سال ۲۰۱۰ مسابقه‌ای در این رستوران برگذار شد و برای بار نخست گاگا در پستی که بر روی فیسبوک خود گذاشت مردم نیویورک را به شرکت در این مسابقه که در رستوران وینس و ادی برگذار می‌شد تشویق کرد. او در این پست  از عموم طرفدارانش خواست که در روز مسابقه در رستوران حضور پیدا کنند و ضمن لذت بردن از غذاهای خوشمزه ساعاتی را سرگرم شوند. در ۲۹ می‌ پست دیگری باز با همان مضمون در فیسبوک لیدی گاگا انتشار داده شد. گاگا در این پست از این رستوران به عنوان یکی از مکان‌های مورد علاقه خود یاد کرد و طرفدارانش را به استفاده از غذاهای این رستوران ترغیب کرد.

در سال ۲۰۱۱ این رستوران برای تعمیر و بازسازی بسته شد و زمانی که در فوریه ۲۰۱۲ دوباره بازگشایی شد نام جوآن بر سردر آن به چشم می‌خورد. این رستوران ایتالیایی که در فاصله چند دقیقه ای از پارک نیویورک و مرکز لینکولن است هم اکنون با منوی گسترده نوشیدنی که شامل “کلکسیون نوشیدنی گاگا “است به خود می‌بالد. در منوی غذایی پر محتوای رستوران لیدی گاگا انواع غذاها از جمله کوفته قلقلی، خوراک بادمجان، سوسیس، پیتزا، پاستا، انواع نان‌های ایتالیایی خانگی، غذاهای دریایی، ماهی، حلزون، گوش ماهی و خوراک‌های دریایی ایتالیایی، انواع سالاد و پیش غذاهای مختلف تهیه شده از مرغ و ماهی و همچنین انواع نوشیدنی‌های مختلف را می‌توانید پیدا کنید.

درباره آوا رفیع‌ زاده

بر خلاف تصور عامه مردم مهندسان معمار فقط با آهن و خاک و آب در ارتباط نیستند. من یک معمار خانه دار هستم. در کنار وظایف کاری و به قول همه تیرآهن و سنگ و ستون، عاشق آشپزی و مسافرت و آشنایی با غذاها و فرهنگ و رسوم مختلف دیگر کشورها هستم و دوست دارم این تجربه های قشنگ رو با همه قسمت کنم. امیدوارم شما هم مثل من لذت ببرید.