خانه / دسته‌بندی نشده / ۲۷ جولای روز معجزه در دیری کوین
دیری کوین

۲۷ جولای روز معجزه در دیری کوین

روز پنجشنبه ۲۷ جولای برابر با ۸ مرداد روز معجزه کمپانی معروف دیری کوین DAIRY QUEEN بود. در این روز خاص، برای هر دسری که توسط شعبه‌های مختلف این برند به فروش می‌رسید مبلغی صرف کودکان بیمار در بیمارستان‌های معجزه کودکان CMNH می‌شود. با بخش سوشیال مدیا مجله فیدیلیو همراه باشید.

شرکت DAIRY QUEEN برای مشارکت در این روز دسرهای خود را به قیمت تنها ۱ دلار برای کمک به کودکان بیمار به فروش رساند. در یکی از عکس‌های اینستاگرام این شرکت نوشته شده بود ۲۷ جولای روز معجزه است. در این اقدام خیر شرکت کنید و اول از همه دسر بخورید چون برای هر دسری که توسط شما خریداری شود ۱ دلار یا بیشتر به کودکان بیمار یا زخمی‌ در بیمارستان‌های معجزه کودکان CMNH محله خودتان کمک می‌کنید.

فیلم تبلیغاتی روز معجزه در اینستا

کمک به کودکان بیمار با خوردن دسر دیری کوین

دیری کوین و بیمارستان CMNH  از سال ۱۹۸۴ مشارکت خود را برای کمک به کودکان بیمار در سراسر آمریکا و کانادا آغاز کرده‌اند. تاکنون بیش از ۱۲۵ میلیون دلار توسط خرید‌های مشتریان DQ به این بیمارستان اهدا شده است.

به عنوان نمونه در سال ۲۰۱۶ حدود ۴ میلیون دلار از فروش کمپانی DQ به کودکان بیمار کمک شد. امسال نیز مانند سال‌های گذشته مبلغ هنگفتی از فروش این برند معروف به کودکان بیمار تعلق گرفته است تا جایی که در سایت بیمارستان از این شرکت قدردانی ویژه ای به عمل آمده است.

بیمارستان معجزه کودکان سالانه بیش از ۱۰ میلیون کودک را تحت حمایت خود در می‌آورد . عده ای از این کودکان از بیماری سرطان رنج می‌برند و برخی دیگر به علت جراحت‌های شدید بستری هستند. عده ای نیز به علت زود به دنیا آمدن یا مشکلات مادرزادی تحت مراقبت‌های ویژه هستند. مهم نیست این کودکان از چه مشکلی رنج می‌برند بیمارستان‌های معجزه کودکان درهای خود را همیشه به روی آن‌ها باز می‌کنند.

درباره آوا رفیع‌ زاده

بر خلاف تصور عامه مردم مهندسان معمار فقط با آهن و خاک و آب در ارتباط نیستند. من یک معمار خانه دار هستم. در کنار وظایف کاری و به قول همه تیرآهن و سنگ و ستون، عاشق آشپزی و مسافرت و آشنایی با غذاها و فرهنگ و رسوم مختلف دیگر کشورها هستم و دوست دارم این تجربه های قشنگ رو با همه قسمت کنم. امیدوارم شما هم مثل من لذت ببرید.