خانه / پیشنهاد سردبیر / بهترین مرغ سوخاری تهران را کجا بخوریم؟

بهترین مرغ سوخاری تهران را کجا بخوریم؟

مرغ سوخاری از آن غذاهایی است که وقتی با تعداد زیادی از دوستان یا خانواده به فست فود می‌رویم همیشه در بین سفارش‌ها جای خاصی خودش را دارد. گاهی ما را بر سر دوراهی انتخاب می‌گذارد.  تلاش می‌کنیم تا یک شریک پیدا کنیم که او پیتزا سفارش دهد و ما مرغ سوخاری، و بعد غذاهایمان را با هم شریک شویم.

اگر این غذا قیمت پایینی داشت همیشه در کنار غذاهای دیگر سفارشش می‌دادیم. هم بخاطر ترد بودن آن که جذابیت زیادی دارد و هم بخاطر سیب زمینی سرخ شده زیادی که به همراه آن سرو می‌شود. همینطور سس‌های رنگ و وارنگ و جذابی که کنارش است لذت خوردن آن را چند برابر می‌کند.

جذابیت و پرطرفدار بودن این غذای خوشمزه باعث شد تا ما هم در اینستاگرام فیدیلیو نظرسنجی درباره بهترین مرغ سوخاری تهران بگذاریم و از مردم بخواهیم که بهترین تجربه خود را از خوردن مرغ سوخاری با ما در میان بگذارند.

البته با توجه به این که این نظرسنجی مربوط به تهران بود اما تعداد زیادی کامنت به رستورانی با نام جوجه بروستد در قزوین اشاره داشت که از تجربه‌های مسافرتی بوده و آنقدر خوشمزه است که با رستوران‌های تهران قابل مقایسه نیست.

پس شما هم این جوجه بروستد در شهر قزوین را پس ذهنتان نگه دارید تا در سفر به این شهر سری به آنجا بزنید. به هر حال با این گزارش از مجله فیدیلیو  همراه باشید که نتیجه نظرسنجی بهترین مرغ سوخاری تهران است.

مرغ سوخاری خروس

مرغ سوخاری خروس

رستوران خروس شلوغ‌ترین، معروف‌ترین و بنا به نظر کاربران فیدیلیو بهترین مرغ سوخاری تهران است. جایی که فقط مرغ سوخاری ارایه می‌کند و دلیوری‌هایش بیشتر از سفارش‌های سالن است.

البته سالن کوچکی دارد که باعث شده تا عده زیادی هم به آنجا بیایند و غذایشان را بگیرند و بروند. اما بخش دلیوری خروس پرکارترین بخش آن است و همیشه به تعداد زیادی خانه مرغ سوخاری داغ و ترد ارسال می‌کند.

اصلا یکی از ویژگی‌هایی که خروس را متمایز کرده است همین دلیوری پرقدرت است. اکثر مشتری‌ها از غذای داغی که به دستشان می‌رسد کاملا ابراز رضایت می‌کنند و در کامنت‌‌ها هم برای فیدیلیو نوشته‌اند که هر موقع از اینجا سفارش می‌دهند مرغی داغ و خوشمزه تحویل می‌گیرند.

این ویژگی خیلی مهم است خصوصا برای غذایی مثل مرغ سوخاری که باید داغ و ترد باشد، داخل جعبه آن عرق نکرده باشد و سیب زمینی‌های کنار آن نرم نشده باشد.

یکی از ویژگی‌های خروس سس‌های متنوعی است که روی غذاهایش ارائه می‌کند، سس سوییت چیلی، سس ماست، سس انار همچنین نان روگن و سالاد کلم به همراه هر پرس سوخاری در اختیار مشتری‌ها قرار می‌گیرند و جالب‌تر اینکه، در ازای همه این‌ها قیمت بالایی هم قرار نیست پرداخت کنید.

وقتی به خروس رفتید حتما از مرغ سوخاری کنجد دار سفارش دهید و همینطور از سیب‌ زمینی زیادی که کنار آن می‌ریزد با همراهی سس‌های متنوع و خوشمزه لذت ببرید.

منو، آدرس و نظرات درباره خروس با کلیک روی نام مجموعه ببینید

لیست کاملی از بهترین مرغ سوخاری های تهران را می توانید در اپلیکیشن فیدیلیو پیدا کرده و آن را دنبال کنید تا همیشه در جیبتان باشد. می توانید اپلیکیشن جدید و پرمخاطب فیدیلیو رو برای ios و از گوگل پلی و کافه بازار برای اندورید دانلود کنید.

 

مرغ سوخاری دی

مرغ سوخاری دی

مرغ سوخاری دی رستورانی قدیمی و صاف و ساده و بدون تجملات در خیابان مطهری که با امکانات خدماتی اولیه، یکی از خوشمزه ترین مرغ سوخاری‌های تهران را جلویتان می‌گذارد.

مرغ سوخاری‌ دی در نظرسنجی فیدیلیو هم رتبه دوم را آورده است و طرفداران زیادی دارد. اینجا از قدیم پاتوق مرغ سوخاری و کنتاکی تهران بوده است و هنوز هم همان طعم و مزه را حفظ کرده است.

همین سادگی و نبود تجملاتِ عرف که امتیازی برای هر رستورانی است، باعث شده خیلی ها میلی برای وارد شدن به این رستوران نداشته باشند، ولی هر کسی وارد مرغ سوخاری دی شده و طعم سوخاری ها و سس کچاپ تند آن را چشیده است به مشتریان دائمی آن تبدیل شده است.

فضای مرغ سوخاری دی و سرو غذا در بشقاب‌های چینی برای خیلی‌ها حس نوستالژیک  دارد و در محبوب شدن این رستوران بی‌تاثیر نبوده است. رستوران دی آنقدر محبوب است که به تازگی شعبه‌ای هم در مجتمع پالادیوم تهران باز کرده تا جای خالی یک سوخاری خوشمزه را در بین برگرها و پیتزاهای فودکورت پالادیوم پر کند.

منو، آدرس و نظرات درباره مرغ سوخاری دی با کلیک روی نام مجموعه ببینید

 

چیترچیکن

مرغ سوخاری چیترچیکن

چیترچیکن یک رستوران زنجیره‌ای و همه چیز تمام در زمینه ارایه انواع سوخاری است. فقط کافی است هوس سوخاری کرده باشید و به یکی از  شعبه‌های آن در تهران یا کرج و قم سر بزنید. منو چیترچیکن شامل انواع پیش غذا از قارچ سوخاری و پیاز سوخاری گرفته تا منو‌های ترکیبی و خانواده است.

بخشی از منو شامل مرغ‌های چند تکه است که طبق روال با سیب زمینی و نان و سالاد کلم سرو می‌شود. اما جدا از نوشابه‌های لیوانی و بزرگ آن، چیترچیکن بخش هیجان انگیز دیگری هم دارد که منو ترکیبی از مرغ و ساندویچ و سیب زمینی است. جامبو و میکسی نام دو بخش از این قسمت منو است که ۱۲، ۹ و ۶ تکه مرغ همراه با تعداد زیادی نان و سیب زمینی و نوشابه سرو می‌شود و برای مهمانی‌ها یا خانواده‌هایی که جمعیت زیادی دارند مناسب است.

یک بخش دیگر منو چیترچیکن هم شامل سینی هایی که میکس فرایز و چیتر پلاس نام دارد. در این سینی که برای دو نفر کافی است سعی شده از بخش های مختلف منو غذاهایی قرار داده شود و همین باعث می‌شود تا با سفارش این آیتم از منو از همه گزینه‌ها بچشید و لذت ببرید.

چیترچیکن هم در نظرسنجی فیدیلیو رتبه سوم را آورده و بیشتر کاربران فیدیلیو شعبه سعادت آباد و پاسداران آن را دوست داشتند و به دیگران هم توصیه کرده‌اند.

منو، آدرس و نظرات درباره چیترچیکن با کلیک روی نام مجموعه ببینید

 

مرغ سوخاری

کوپال

همیشه در نظرسنجی‌های فیدیلیو رستورانی‌هایی از طرف کاربران معرفی می‌شوند که شاید خیلی شناخته شده نباشند و به نوعی کشف جدیدی هستند که کاربران فیدیلیو به ما منتفل می‌کنند. البته یکی از اهداف ما از مطرح کردن نظرسنجی هم همین موضوع است و حالا مرغ سوخاری کوپال هم جزو این رستوران ها است.

کوپال یک مرغ سوخاری فروشی در بلوار فرحزادی است که زمان زیادی از تاسیس آن نمی‌گذرد اما در همین زمان کوتاه هم به پاتوق مرغ سوخاری در غرب تهران تبدیل شده است.

در منو کوپال علاوه بر مرغ سوخاری، همبرگر هم دیده می‌شود. یک بخش هیجان انگیز دیگر کوپال دسرهای متنوع و جذابش است. دسرهایی که بعد از صرف یک وعده غذای سرخ کردنی طعم دهان را متعادل می‌کند. مثل دسرهای پودینگی، چیزکیک و ….

یکی دیگر از جذابیت‌های منو کوپال ساندویچ‌هایی است که با فیله سوخاری تهیه می‌شود که برای آن‌هایی که طعم سوخاری را بین نان و مخلفات ساندویچ دوست دارند انتخاب خوبی است. همینطور ساندویچی که بدون نان است و تمام آن از سوخاری تشکیل شده است. یعنی دو عدد فیله سوخاری که بین آن مخلفات ساندویچ و ژامبون و پنیر گودا آب شده قرار دارد.

منو، آدرس و نظرات درباره کوپال با کلیک روی نام مجموعه ببینید

 

مرغ سوخاری کابوکی

کابوکی

کابوکی از قدیمی‌ترین فست فودها و مرغ سوخاری ها در محدوده تجریش است. همین که یک رستوران در محدوده تجریش باشد برای معروف شدن آن کافی است چون این منطقه یک جاذبه گردشگری تهران محسوب می‌شود و هر روز افراد زیادی در آن رفت و آمد می‌کنند. اما کابوکی ویژگی‌هایی دارد که جدا از قرار گرفتن در محدوده تجریش آن را محبوب کرده است.

مرغ هایی که اندازه آن بزرگ است و دو تکه‌اش کاملا یک نفر را سیر می‌کند. مرغ‌های کابوکی به دلیل قدیمی بودن این رستوران از روش‌های قدیمی سوخاری می‌شود. بنابراین طعم آن هم طعم نوستالژی دارد و با مرغ‌هایی که رستوران‌های تازه تاسیس با افزودن مواد سوخاری مختلف درست می‌کنند کمی متفاوت است.

معمولا لایه نازکی از سوخاری روی مرغ‌های کابوکی را گرفته اما به دقت سرخ شده است و کاملا مغزپخت و خوش طعم است. به همین دلیل هم طرفداران خودش را دارد و کاربران فیدیلیو با تعصب خاصی درباره آن نوشته‌اند که اگر کابوکی را امتحان نکرده‌اید نمی‌توانید درباره بهترین مرغ تهران نظر بدهید.

منو، آدرس و نظرات درباره کابوکی با کلیک روی نام مجموعه ببینید

 

مرغ سوخاری پرپل و سیکا

مرغ سوخاری پرپل و مرغ سوخاری سیکا

پرپل سوخاری در اتوبان ارتش و مرغ سوخاری سیکا در بلوار کشاورز تهران هم از مرغ سوخاری فروشی‌هایی هستند که کاربران فیدیلیو به آن‌ها اشاره کرده‌اند اما تعداد رای آن‌ها نسبت به مواردی که بیان شد کمتر بود و به عنوان گزینه‌های بعدی می‌توان به این رستوران‌ها هم رفت و تجربه طعم سوخاری را در آن‌ ها داشت.

منو، آدرس و نظرات درباره پرپل سوخاری با کلیک روی نام مجموعه ببینید

منو، آدرس و نظرات درباره سیکا با کلیک روی نام مجموعه ببینید

لطفا به این مطلب امتیاز دهید

 

درباره آوا فوشریان

من علاقه زیادی به کافه و رستوران دارم. نه صرفا بخاطر غذا و خوراکی. بلکه به دلیل دور هم بودن و اتفاق های خوبی که تو اینجور جاها برام میفته. انرژی زیادی هم برای تجربه طعم ها و مکان های جدید دارم. همه این ها در کنار عشق به نویسندگی باعث شده تا عضو تیم فیدیلیو بشم.