خانه / اخبار / با دلیون می‌تونی از تو رختخواب صبحانه سفارش بدی! + فیلم

با دلیون می‌تونی از تو رختخواب صبحانه سفارش بدی! + فیلم

تو دنیای شلوغ و ماشینی امروز خیلی از ما وقت صبحانه خوردن نداریم. دلتنگ سفره‌های صبحانه قدیمی هستیم که مربای خانگی و نان داغ از تنور درآمده پای ثابت آن بود و حالا شاید روزهای تعطیل یا جمعه‌ها بتوانیم دوباره آن حال و هوا را تجربه کنیم.

در عین حال هر روز هم تعدادی خبر به دستمان می‌رسد که بر اهمیت خوردن صبحانه تاکید دارد. هر بار که این خبرها را می‌خوانیم یاد صبحانه نخورده می‌افتیم و برای به خطر انداختن سلامتی‌مان عذاب وجدان می‌گیریم.

اما دنیای سریع امروز اینقدر ها هم بی‌رحم نیست و به موازات بدی‌هایی که دارد امکاناتی هم برایمان فراهم کرده است. مثلا همین پیشرفت تکنولوژی و اپلیکیشن‌هایی که هر روز خدمات جدیدی را به ما عرضه می‌کنند.

حالا فکر کنید اپلیکشنی وجود دارد که با آن می‌توانید در چند دقیقه صبحانه سفارش دهید. درست همان زمانی که چشم‌هایتان را باز کرده و گوشی موبایل را به دست می‌گیرد تا اتفاق‌های شب تا صبح را رصد کنید، می‌توانید اپلیکیشن دلیون را هم بازکرده و املت اسپانیایی یا صبحانه انگلیسی سفارش دهید، و حتی اگر احساس می‌کنید کمی قند خون‌تان پایین آمده کروسان یا کرپ نوتلا سفارش دهید.

صبحانه‌‌ای همینقدر هیجان انگیز و همینقدر جذاب. از زمانی هم که سفارش شما ثبت می‌شود، تیم قوی دلیوری در کمترین زمان یک صبحانه گرم با بسته‌بندی اصولی را به دستتان می‌رساند. البته دلیون فکر میان وعده و ناهار را هم کرده و سالاد و ساندویچ‌هایی به سبک خاص خودش را ارایه می‌کند. ساندویچ‌هایی مثل شوتر و چیکن پستو و میان وعده‌هایی مثل پارفه و سیب زمینی تنوری.

صبحانه دلیون برای ۴ منطقه تهران

[aparat id=”BO6h5″]

دلیون در چهار نقطه تهران شعبه دارد و  به صورت دلیوری در محدوده‌های مشخص شده سرویس دهی می‌کند. البته برای مناطق خارج از محدوده‌ هم با آژانس سفارش‌ها را ارسال می‌کند.

اگر در منطقه عباس و سهروردی، در منطقه میرداماد و جردن، در محدوده شهرک غرب و سعادت آباد و همینطور در محدوده وزرا و تخت طاووس هستید می‌توانید از خدمات دلیوری استفاده کنید.

همینطور دلیون در اپلیکیشن‌های سفارش غذا از جمله ریحون و اسنپ فود هم عضو است و اگر مشترک این اپلیکیشن‌ها باشید می‌توانید از این طریق سفارش دهید.

حالا فقط کافی است اپلیکیشن دلیون را روی گوشی همراه خود نصب کرده و صبح‌ها قبل از انجام هر کاری صبحانه را سفارش داده و روز خود را خوشمزه شروع کنید.

برای سفارش آنلاین صبحانه اینجا کلیک کنید

درباره آوا فوشریان

من علاقه زیادی به کافه و رستوران دارم. نه صرفا بخاطر غذا و خوراکی. بلکه به دلیل دور هم بودن و اتفاق های خوبی که تو اینجور جاها برام میفته. انرژی زیادی هم برای تجربه طعم ها و مکان های جدید دارم. همه این ها در کنار عشق به نویسندگی باعث شده تا عضو تیم فیدیلیو بشم.