خانه / اخبار / با بستنی گرد شهر
بستنی

با بستنی گرد شهر

فصل تابستان است و بستنی پای ثابت خوراکی‌های این فصل. همینطور بستنی خوردن یکی از تفریح‌های مهم در گرمای تابستان است. تفریحی که روز و شب ندارد و هر موقع که در خیابان هستیم با یک بستنی، کمی تحمل گرما را برای خودمان آسان می‌کنیم. شب‌های تابستان که به خیابان می‌رویم هم خانواده‌های زیادی را می‌بینیم که جلو بستنی فروشی‌ها صف کشیده‌اند و قرار است دور هم فالوده و بستنی نوش جان کنند. همینطور مقابل پارک‌ها و مراکز تفریحی هم تعداد زیادی آبمیوه و بستنی فروشی وجود دارد تا طعم خوش‌گذرانی‌های مردم را شیرین و خنک کند.

از طرفی  بستنی یکی از هیجان انگیزترین خوراکی‌های جهان است و تحقیقات زیادی انجام شده که نتیجه آن  تاثیر مصرف بستنی روی شادی و نشاط را ثابت کرده است. برای رفع افسردگی و به قول معروف سرحال شدن هم خوردن بستنی را توصیه کرده‌اند. عاشقان بستنی هم اعتقاد دارند که در بهشت هر چقدر بخواهند می‌توانند بستنی بخورند بدون آن که نگران چاق شدن و کالری آن باشند.

بستنی

بستنی بخور، جایزه بگیر

حالا که روزهای گرم این تابستان پرحرارت‌تر و طاقت فرساتر از سال‌های قبل است، فیدیلیو هم به فکر افتاده تا کمی از گرمای این روزها کم کند و با هدیه دادن بستنی به همراهانش سهمی در شادی آن‌ها داشته باشد. به همین دلیل یک مسابقه بزرگ اینستاگرامی با عنوان گردشهر با بستنی به راه انداخته‌ایم که شما هم می‌توانید در آن شرکت کنید.

کافی است تصاویری با موضوع بستنی گرفته و برای اینستاگرام فیدیلیو بفرستید. این مسابقه گردشهربابستی نام دارد و با مشارکت سه بستنی فروشی به عنوان اسپانسر برگزار شده است. بستنی فروشی سام سی، بستنی فروشی کاراملی و بستنی فروشی گیو می وافل با تمام شعبه‌هایشان از حامیان مسابقه اند.

این مسابقه تا ۸ مرداد ماه مهلت ارسال عکس دارد و بعد از آن به انتخاب داوران عکس‌های برتر برگزیده می‌شود. سپس این عکس‌ها در اینستاگرام فیدیلیو به نمایش گذاشته می‌شود تا بر اساس بیشترین لایک برنده نهایی انتخاب شود.

جایزه‌هایی از جنس بستنی

جوایز مسابقه گرد شهر با بستنی اعتبار خرید بستنی از بستنی فروشی‌های اسپانسر است که در دو بخش و به ۹ نفر اهدا می‌شود

بخش اول  بصورت آزاد و به همه عکس هایی که با بستنی در شهر گرفته شده باشد تعلق می گیرد که از این قرار است:

نفر اول: اعتبار ۱۵۰ هزارتومانی خرید بستنی از نمایندگی‌ اسپانسرهای مسابقه

نفر دوم: اعتبار ۱۰۰ هزارتومانی خرید بستنی از نمایندگی اسپانسرهای مسابقه

نفر سوم تا ششم:‌اعتبار ۵۰ هزارتومانی خرید بستنی از نمایندگی‌ اسپانسرهای مسابقه

بخش دوم مسابقه اختصاص دارد به عکسهایى که  با محصولات بستنی فروشی های اسپانسر گرفته شده باشد. ‏‎جوایز این بخش شامل سه اعتبار ۱۰۰ هزارتومانی برای خرید بستنی از نمایندگی اسپانسرهای مسابقه است

شما هم به این مسابقه بزرگ دعوت هستید. پس تا دیر نشده از یکی از موقعیت‌های بستنی خوردن‌تان عکس گرفته، در اینستاگرام به اشتراگ بگذارید و فیدیلیو را هم تگ کنید. یادتان نرود از هشتگ‌های گردشهربابستنی و gerdeshahrbabastani برای تصویرتان استفاده کنید تا حتما در مسابقه شرکت داده شوید.

آدرس بستنی فروشی‌ کاراملی را اینجا ببینید

آدرس بستنی فروشی گیو می وافل را اینجا ببینید

آدرس بستنی فروشی سام سی را اینجا ببینید

درباره آوا فوشریان

من علاقه زیادی به کافه و رستوران دارم. نه صرفا بخاطر غذا و خوراکی. بلکه به دلیل دور هم بودن و اتفاق های خوبی که تو اینجور جاها برام میفته. انرژی زیادی هم برای تجربه طعم ها و مکان های جدید دارم. همه این ها در کنار عشق به نویسندگی باعث شده تا عضو تیم فیدیلیو بشم.