خانه / رستوران آگهی / اینجا هر چقدر بخورید چاق نمی‌شوید!
کافه رستوران گارنیش

اینجا هر چقدر بخورید چاق نمی‌شوید!

کافه رستوران گارنیش که در بهترین نقطه از خیابان ولیعصر تهران واقع شده یکی از بهترین‌ انتخاب‌ها برای صرف یک شام خاص خانوادگی یا دوستانه است.

طراحی و دیزاین زیبا، تنوع و همچنین کیفیت بالای غذا و نوشیدنی‌ها در کنار دراختیار داشتن پارکینگ و تراس VIP از دلایلی است که گارنیش را به بهترین گزینه برای افرادی که قصد دارند در محدوده زعفرانیه شام یا ناهار صرف کنند تبدیل می‌کند. گارنیش در رده رستوران‌های لوکس قرار دارد و بی شک خاطرات خوبی را برای شما می‌سازد. با مجله فیدیلیو و گزارشی از گارنیش همراه باشید.

صرف غذا بی دغدغه

بعدی قبلی
کافه رستوران گارنیش
کافه رستوران گارنیش
کافه رستوران گارنیش
کافه رستوران گارنیش
کافه رستوران گارنیش
کافه رستوران گارنیش
بعدی قبلی

کافه رستوران گارنیش دارای طراحی خاصی است که محیطی زیبا و در عین حال دنج را برای شما فراهم آورده است.

میز و صندلی‌ها کاملا زیبا و راحت هستند و می‌توانید برحسب تعداد نفرات از میزهای مختلف که طراحی خاصی دارند استفاده کنید. به عنوان مثال اگر به صورت گروهی به رستوران می‌روید می توانید میزهایی که به صورت گرد طراحی شده‌اند را انتخاب کنید تا هنگام صرف غذا به راحتی همدیگر را ببینید.

اگر علاقمند به صرف غذا در محیط باز هستید می‌توانید میزی در تراس این رستوران که در حقیقت قسمت VIP گارنیش است را انتخاب کنید تا هم از هوای تازه لذا ببرید و هم منظره زیبای خیابان ولیعصر را مشاهده کنید.

نکته جالب این است که در قسمت VIP این کافه رستوران نمایشگر بزرگی قرار گرفته است که علاقمندان می‌توانند مسابقات ورزشی را به صورت گروهی تماشا کنند. البته فضای تراس گنجایش ۲۰ نفر را دارد و به همین دلیل اگر قصد دارید شام یا ناهار را در این قسمت صرف کیند حتما باید از قبل میز خود را رزو کنید. گنجایش کلی رستوران هم ۱۲۰ صندلی است.

این رستوران دارای دکور و تزیینات زیبایی است که محیط صرف شام یا ناهار را برای شما چشم‌نواز و دنج می‌کند. مشاهده فضای آشپزخانه یکی دیگر از ویژگی‌های مثبت این کافه رستوران حرفه‌ای است که شما می‌توانید روند آماده‌سازی غذا را از آشپزخانه باز این رستوران مشاهده کنید.

خوشمزه‌های کم کالری در گارنیش

گارنیش رستورانی به سبک کالیفرنیایی است. بیشتر غذاهایی که در منوی آن قرار دارد گریل و رست می‌شوند؛ در نتیجه میزان کالری بیشتر غذاهایی که توسط این رستوران سرو می‌شود کمتر از ۵۰۰ کالری است.
نکته قابل توجه این است که مدیر رستوران سرآشپز آن هم هست. او تحصیلات خود را در زمینه آشپزی در دانشگاه کوردن‌بلو امریکا به پایان رسانده است و تجربه کار در رستوران‌های آمریکایی را نیز دارد که همین امر باعث شده تا غذاها با طعم اصلی و ناب سرو شوند.

در این رستوران انواع غذاهای ایرانی مانند کباب ساتوری، لمب چابس، فیله مرغ زعفرانی و… در کنار انواع استیک، سوپ، غذاهای گیاهی، غذاهای دریایی و همچنین غذای کودک سرو می‌شود که تمام غذاها با سبزیجات و گوشت و مواد تازه طبخ می شوند.

نوشیدنی‌های سرد و گرم این رستوران هم از تنوع و کیفیت بسیار بالایی برخوردارند. پس از صرف غذا هم می‌توانید خود را به یک دسر خوشمزه میهمان کنید. نگران اضافه وزن نباشید، کالری زیادی در گارنیش دریافت نکرده‌اید؛ حتی اگر پرخوری کرده باشید.

گارنیش برای آرامش خاطر مشتریانش پارکینگ هم در نظر گرفته است. در نتیجه مشتریان این کافه رستوران دغدغه‌ای بابت پیدا کردن جای پارک در اطراف این رستوران ندارند. ساعت کاری گارنیش در ایام غیر تعطیل از ۱۱:۳۰ صبح تا ۲۳:۳۰ و در روزهای تعطیل از ۸ صبح تا ۲۳:۳۰ است.

برای اطلاع از آدرس و منو گارنیش اینجا کلیک کنید