خانه / اخبار / بارزیل و تجربه طعم خوب غذاهای فرنگی در کنار هیجان
کافه رستوران بارزیل

بارزیل و تجربه طعم خوب غذاهای فرنگی در کنار هیجان

امروز می‌خواهیم کافه رستوران بارزیل را به شما معرفی کنیم که یکی از دلایل محبوبیت و معروف شدن آن پشتیبانی خوب از گروه‌های مشتاق به مسابقات ورزشی در کافه رستوران است.

از زمانی که تب تماشای مسابقات ورزشی به صورت گروهی در مکان‌های عمومی‌بالاگرفت، کافه رستوران و کافی‌شاپ‌های بسیاری در نقاط مختلف شهر به ارایه سرویس و خدمات ویژه به مشتریان هنگام پخش این مسابقات پرداختند.
البته کیفیت خدمات این کافه‌رستوران و کافی شاپ‌ها به فراخور موقعیت جغرافیایی و مخاطبانشان با یکدیگر متفاوت است. با مجله فیدیلیو و گزارشی از بارزیل همراه باشید.

اما آنچه مسلم است فراهم آوردن زمینه مناسب برای پشتیبانی از تعداد زیادی مشتری هیجان‌زده هنگام پخش مسابقات ورزشی و ارایه سرویس مناسب و غذا و نوشیدنی با کیفیت کار سختی است و می‌توان گفت که هر کافه‌رستورانی از پس آن بر نمی‌آید.
گردانندگان کافه رستوران بارزیل که در منطقه سعادت‌آباد تهران واقع شده سعی کرده‌اند تا مشتریانشان مسابقات ورزشی را در یک محیط زیبا و پرهیجان تماشا کنند و در ضمن از غذا و نوشیدنی‌های خوش طعم لذت ببرند.

تجربه هیجان در محیطی دنج اما پرنشاط

بعدی قبلی
کافه رستوران بارزیل

 کافه رستوران بارزیل

کافه رستوران بارزیل

 کافه رستوران بارزیل

 کافه رستوران بارزیل

 کافه رستوران بارزیل

 کافه رستوران بارزیل

 کافه رستوران بارزیل

بعدی قبلی

کافه رستوران بارزیل دارای طراحی داخلی زیبا و خاصی است که البته ممکن است از نظر برخی استفاده از رنگ‌های تیره در آن چندان خوشایند نباشد. اما نورپردازی خوب و استفاده از تزیینات زیبا موجب شده این کافه رستوران جزو شیک‌ترین‌ها قرار گیرد.
این کافه رستوران در دو طبقه به مشتریانش سرویس می‌دهد. در طبقه همکف میز و صندلی‌هایی راحت میزبان مشتریان است و قرار گرفتن صفحه نمایش‌های بزرگ در قسمت‌های مختلف موجب شده است شما بدون اینکه لازم باشد برای تماشای مسابقه فوتبال، والیبال، تنیس و … سرک بکشید و یا روی پنجه‌های پا بایستید، به راحتی هنگام صرف غذا و یا قهوه و نوشیدنی‌ها خوش طعم به تماشای گروهی مسابقات مورد علاقه‌تان بنشینید.

طبقه دوم هم همین ویژگی‌ها را با گنجایش بیشتر و دکوری ورزشی‌تر دارد. به بیان دیگر طبقه دوم بارزیل یک کافه اسپرت تمام عیار است و جایی است که هر علاقمند به مسابقات ورزشی از بودن در آن احساس خوبی خواهد داشت.
استفاده از ظروف زیبا و تزیینات مدرن و شیک بر زیبایی این کافه رستوران افزوده است. نگران جای پارک هم نباشید. اطراف این کافه رستوران به راحتی می‌توانید جای پارک مناسبی پیدا کنید.
اگر اهل تماشای گروهی مسابقات ورزشی در کافه‌رستوران هستید، پیشنهاد می‌کنیم سری به بارزیل بزنید. بارزیل در سعادت‌آباد واقع شده است.

 

طعم‌های خوشمزه و جذاب در بارزیل

بعدی قبلی
 کافه رستوران بارزیل

کافه رستوران بارزیل

کافه رستوران بارزیل

 کافه رستوران بارزیل

کافه رستوران بارزیل

 کافه رستوران بارزیل

بعدی قبلی

در کافه رستوران بارزیل انواع غذاهای فرنگی از پیتزا و استیک گرفته تا برگرهای حرفه‌ای و اسپاگتی و پاستا سرو می‌شود.
اگر اهل همبرگر هستید پیشنهاد می‌کنیم حتما برگرهای خوش طعم بارزیل را امتحان کنید. کیفیت استیک و پاستا هم در حد مطلوبی است. در مورد پیتزا اگر اهل پیتزاهای حجیم هستید شاید بارزیل توجه شما را جلب نکند. زیرا پیتزاهای بارزیل به سبک ایتالیایی با نان نازک سرو می‌شود. البته در مورد پیتزایی که ما سفارش دادیم هم باید بگویم که تا حد زیادی نیز طعم روغن احساس می‌شد.

پیشنهاد دیگر ما به شما امتحان نوشیدنی‌های خوش طعم بارزیل به ویژه موهیتو است. در کنار موهیتو و نوشیدنی‌هایی با پایه سیروپ شما می‌توانید آب‌میوه‌های طبیعی را نیز امتحان کنید. سالادهای بارزیل نیز می‌تواند انتخاب خوبی باشد. توصیه ما سالاد یوانانی و سزار بارزیل است.
قیمت‌ها در این کافه رستوران در حد متوسط است. اگر چه در وهله نخست و هنگام ورود به بارزیل تصور می‌کنید که باید پول زیادی خرج کنید.

برای دیدن منو و آدرس کافه اسپرت بارزیل اینجا کلیک کنید

درباره مریم عسگری

برای من به عنوان یک روزنامه‌نگار که پانزده سال است در حوزه‌های آی‌تی و تکنولوژي، مسکن، خودرو و بانکداری الکترونیک فعال هستم، نوشتن درباره خوردنی و نوشیدنی‌ها لذتی صد چندان دارد. دلیل هم کاملا مشخص است. من یک روزنامه نگار شکمو هستم. بزرگترین لذت زندگیم آشپزی و خلق غذا و مزه‌های جدید، کشف رستوران‌، کافی شاپ و قنادی‌های مختلف و امتحان کردن هر نوع غذای جدید است. پس سعی می‌کنم اینجا تجربه‌هامو با شما از راه همکاری با فیدیلو در میان بذارم.