خانه / دسته‌بندی نشده / تابستان گرم در سایه استارباکس
استارباکس

تابستان گرم در سایه استارباکس

بالاخره روزهای گرم سال از راه رسید و کسب و کار مراکز فروش نوشیدنی‌های خنک پررونق شد. از مدتی قبل بسیاری از رستوران‌ها منوی خود را تغییر دادند و با افزودن خوراکی‌ها و نوشیدني‌های مناسب این فصل می‌کوشند رضایت بیشتری را از جانب کاربران جلب کنند.

استارباکس که از بزرگترین رستوران‌های زنجیره‌ای جهان محسوب می‌شود، از جمله مراکزی است که بیشترین توجه را به فصل‌های مختلف سال دارد و حتی دکوراسیون داخلی هر یک از مغازه‌های آن بر اساس فصول مختلف عوض می‌شود. این رستوران زنجیره‌ای نیمه اول سال را بهترین زمان برای کسب درآمد می‌داند و به همین خاطر نوشیدنی‌های خنک و خوراکی‌های ویژه تابستانی را برای این روزها پیش‌بینی کرده است.

استارباکس در آخرین مطلب خود روی شبکه اجتماعی اینستاگرام جمله زیر را نوشت:

استارباکس

«یک طعم ملایم، بسیار خنک و فوق‌العاده دلنشین».

این مطلب با هشتگ StarbucksOnIce علامتگذاری شده است و رستوران مذکور با این کار سعی کرده است با استفاده از کلمه Ice نشان دهد که چقدر روی نوشیدنی‌های خنک برای فصل گرم تاکید دارد. کنار این مطلب یک تصویر متحرک قرار گرفته است که یک لیوان خالی با آرم استارباکس در آن مشاهده می‌شود و سپس دست مشتری به آن نزدیک می‌شود تا پس از نمایان شدن دانه‌های قهوه و قطراب آب، یک لیوان پر از یخ و نوشیدنی خنک آماده شود.

استارباکس با منوی کاملی که برای روزهای پیش‌رو در نظر گرفته است پیش‌بینی می‌کند همه مشتریان را در تابستان امسال راضی نگه دارد.

درباره میثم لطفی