خانه / تخفیف های فیدیلو کلاب / اگ بندیکت در لیوینگ روم با تخفیف نوروزی فیدیلیو کلاب
لیوینگ روم

اگ بندیکت در لیوینگ روم با تخفیف نوروزی فیدیلیو کلاب

دوستان عزیز فیدیلیو کلاب، در پروموشن ویژه عید نوروز با همکاری مجموعه‌ای از رستوران‌ها تخفیف های ۲۰ تا ۳۰ درصدی برایتان در نظر گرفته‌ایم تا تعطیلات خوشمزه‌ای را با عزیزانتان داشته باشید. این پروموشن‌ها از یکم تا چهاردهم فروردین برقرار است و به ازای هر ۲ هزار تومان خرید ۳ امتیاز به امتیازات کلاب شما اضافه می‌شود. کافه لیوینگ روم یکی از این هاست.

کافه لیوینگ روم در مجتمع بامیک زعفرانیه از کافه‌هایی است که در مدت کوتاهی توانسته بین کافه‌روها جای خود را باز کند. این محبویت دلیل‌های مختلفی دارد. از جمله دکوراسیون لوکس و طراحی فضا منحصر به فرد. به طوری که خیلی‌ها برای قرارهای رسمی و کاری لیوینگ روم را انتخاب می‌کنند. دلیل دیگر صبحانه‌های متفاوت بخصوص وافل معروف آن است که  بیشتر از همه آیتم های منو سفارش داده می‌شود.

اگ بندیکت را در لیوینگ روم تجربه کنید

از صبحانه‌های لیوینگ روم گفتیم اما به اگ بندیکت آن اشاره نکردیم. گزینه‌ای که در منو کافه یا رستوران دیگر وجود ندارد و اولین بار توسط سرآشپز این کافه معرفی شد. اگ بندیکت به همراه سالمون دودی، تخم مرغ پچد شده و سس هلندی در اینجا سرو می‌شود. اما حالا اگ بندیکت تخم مرغ پچد شده چیست؟

اگ بندیگ لقمه‌های کوچکی است که از ترکیب بیکن یا سالمون دودی با سس هلندی، کمی سبزیجات مثل اسفناج خورد شده و تخم مرغ پچد شده به صورت ساندویچ تشکیل شده است. اما همه این موارد باید اصولی داشته باشند. مثلا نان آن مافین انگلیسی باشد، سس هلندی هم مراحل تهیه جداگانه‌ای دارد. تخم مرغ پخد شده هم به این صورت است که ابتدا یک تخم مرغ را در لیوان شکسته و آن را به آرامی داخل دو لیتر آب در حال جوش که با کمی سرکه مخلوط است می پزیم. در نهایت آن را با کفگیر سوراخ دار از روی آب برداشته و به اگ بندیکت اضافه می‌کنیم.

احتمالا از این همه دردسر فراری باشید. اما این صبحانه آنقدر جذاب است که با وجود تخفیف نوروزی فیدیلیو کلاب نمی‌شود از آن گذشت.

اطلاعات و منو لیوینگ روم را در اینجا بخوانید

درباره آوا فوشریان

من علاقه زیادی به کافه و رستوران دارم. نه صرفا بخاطر غذا و خوراکی. بلکه به دلیل دور هم بودن و اتفاق های خوبی که تو اینجور جاها برام میفته. انرژی زیادی هم برای تجربه طعم ها و مکان های جدید دارم. همه این ها در کنار عشق به نویسندگی باعث شده تا عضو تیم فیدیلیو بشم.