خانه / دسته‌بندی نشده / یک گاز از تلاش شبانه‌روزی مک‌دونالد
مک‌دونالد

یک گاز از تلاش شبانه‌روزی مک‌دونالد

مک‌دونالد بزرگترین رستوران زنجیره‌ای جهان محسوب می‌شود و همچنان پس از گذشت دهه‌های متوالی توانسته است این عنوان را برای خود نگه دارد. این برند آمریکایی سیاست‌گذاران ویژه‌ای را استخدام کرده است تا بتواند به بهترین شکل مشتریان را راضی نگه دارد و همواره جدیدترین و بهترین استراتژی‌ها را در نظر می‌گیرد تا از این طریق از رقبا جلوتر باشد.

در تاریخ 15 مه 1940 برای نخستین بار یک فروشگاه کوچک با نام «مک‌دونالد» در شهر سَن‌برناردینو در کالیفرنیای آمریکا فعالیت خود را آغاز کرد و آن زمان همبرگرهای دست‌ساز خود را به مردم می‌فروخت. طولی نکشید که برگرهای این مغازه کوچک شهرت فراوان یافت و آخر هر هفته مردم برای آنکه برگرهای مک‌دونالد بخورند جلوی مغازه کوچک صف می‌بستند.

همین محبوبیت باعث شد بعد از گذشت یک دهه در تاریخ 15 آپریل 1955 کمپانی با نام «مک‌دونالد» تاسیس شود و از این طریق شعبه‌های دیگر آن در آمریکا راه‌اندازی شود.

ابتدا دو برادر با نام‌های «ریچارد مک‌دونالد» و «مائوریس مک‌دونالد» مغازه کوچک را راه‌اندازی کردند و بعدها که فعالیت آنها به یک شرکت بزرگ تبدیل شد، سرمایه‌گذاران بیشتری را جذب کردند. این روزها مک‌دونالد یکی از بزرگترین و پردآمدترین شرکت‌های جهان محسوب می‌شود و مدیران آن به صورت شبانه‌روزی کار می‌کنند تا همچنان محبوبیت خود را حفظ کنند.

A behind-the-scenes look at how we're always working on building a better burger for you!

A post shared by McDonald's (@mcdonaldscorp) on

این برند مشهور و معروف در آخرین مطلب خود روی شبکه اجتماعی اینستاگرام نوشته است:

«تصویری از پشت‌صحنه که نشان می‌دهد ما همواره به چه صورت کار می‌کنیم تا برگر بهتری را برای شما بسازیم!»

این شرکت با انتشار این عکس ویژه و نوشته بار دیگر به مشتریان خود نشان داده است که تا چه اندازه به آنها اهمیت می‌دهد و روی بهبود کیفیت محصولات خود کار می‌کند.

درباره میثم لطفی