خانه / رستوران آگهی / یک کافه حرفه‌ای با دکوراسیونی عجیب
کافه رستوران وصال

یک کافه حرفه‌ای با دکوراسیونی عجیب

در محدوده خیابان کریم خان زند، کافه‌گردها قدرت بالایی در انتخاب یک کافه یا کافه رستوران‌ خوب برای گذران اوقات و صرف یک فنجان چای، قهوه و… دارند. تعجبی هم ندارد؛ این محدوده خط کافه تهران است و کافه رستوران‌های بسیاری را در دل خود جای داده است.

اما در اواسط خیابان پزشک در اوایل آبان شمالی یعنی همان خیابان موازی راسته طلافروش‌ها یک کافه رستوران متفاوت با نامی آشنا و کادری جدید، در یک سالی که از فعالیتش می‌گذرد پاتوق بسیاری از کافه دوستان شده است. کافه‌ای که از جهات بسیاری از کافه‌های هم محل خود یک سر و گردن بالاتر است. این برتری از لحاظ دکور و طراحی داخلی، موقعیت قرارگیری کافه رستوران، ارایه خدمات و نوع سرویس‌دهی و همچنین تنوع بالا و کیفیت مطلوب غذا و نوشیدنی کاملا محسوس است.
با مجله فیدیلیو و نقد و بررسی کافه رستوران وصال همراه باشید.

کافه رستوران وصال به شما احترام می‌گذارد

بعدی قبلی
بعدی قبلی

به شما قول می‌دهم پایتان را که داخل کافه رستوران وصال بگذارید تزئینات خاص و طراحی داخلی آن حس کنجکاو‌تان را جلب می‌کند. موتور وسپای قدیمی که مقابل در ورودی قرار گرفته است و ماکت هواپیماهایی که از سقف آویزانند و در دل خود هزار قصه از جنگ‌های جهانی دارند، در کنار سایر تزئینات، همگی نشان‌دهنده این هستند که یک فکر و علاقه خاص پشت این طراحی و دکور وجود دارد.

کافه رستوران وصال در دو طبقه طراحی شده است که در طبقه بالا قسمت VIP در یک بخش و قسمتی که فضای دنج‌تری نسبت به طبقه همکف دارد قرار دارند. این طبقه برای قرارهای کاری، میهمانی‌های خانوادگی، مراسم خاص مانند تولد وسالگرد ازدواج و… مناسب است. البته انتخاب میز بین این دو طبقه کاملا به سلیقه شخصی خودتان بستگی دارد.

یک نمایشگر بزرگ هم روی یکی از دیوارهای این کافه رستوران ماموریت نمایش تله تئاتر، فیلم و مسابقات مهیج ورزشی را به عهده دارد. به عبارتی این کافه میعادگاه ورزش‌دوستانی است که علاقه دارند مسابقات ورزشی را در یک محیط پرهیجان به صورت گروهی تماشا کنند. یا هنردوست‌هایی که به تماشای تله تئاتر و فیلم با دوستان و نقد و بررسی آنها علاقه دارند. برنامه‌هایی که قرار است در آینده نزدیک بال و پر بیشتری هم بگیرند.

یک خبر خوب هم برای علاقمندان به عکاسی داریم؛ قرار بر این است در قسمتی از طبقه دوم این کافه رستوران، خدمات معرفی و فروش دوربین و تجهیزات حرفه‌ای عکاسی ارایه شود. به این ترتیب علاقمندان به عکاسی می‌توانند در یک محیط کاملا دنج و دوستانه دوربین یا تجهیزات مورد نظرشان را بررسی و امتحان کنند، با خیال راحت و سر فرصت در مورد دوربین و تجهیزات مورد نظرشان در اینترنت جستجو کنند و سپس برای خرید تصمیم بگیرند.

کافه وصال و پرسنل حرفه‌ای

[aparat id=”PU2r9″]

پرسنل این کافه را نیز افرادی با تخصص و روابط عمومی بالا تشکیل داده‌اند که با وسواس زیادی انتخاب شده‌اند و هر کدام در کار خود حرف‌هایی زیادی برای گفتن دارند. نمونه‌اش سرآشپز این کافه رستوران است که جزو بهترین‌هاست.

همه این عوامل دست به دست هم داده‌اند تا در کافه رستوران وصال در بیشتر مواقع جای سوزن انداختن نباشد و این کافه انتخاب اول توریست‌ها، هنرمندان و همچنین کافه‌گردهای حرفه‌ای باشد که ترجیح می‌دهند زمانشان را در کافه‌ای سپری کنند که علاوه بر صرف یک نوشیدنی، میان وعده یا غذای با کیفیت، روح خود را نیز تغذیه کنند. چرا که در این کافه اجرای موسیقی زنده در نظر گرفته شده است و فضای بیرونی و روبروی کافه نیز توسط یک پارک زیبا تزئین شده است.

تجربه طعم واقعی قهوه، برگر و غذاهای فرنگی

بعدی قبلی
کافه وصال
کافه وصال
بعدی قبلی

بدون اغراق می گوییم که در کافه وصال می‌توانید خوش طعم‌ترین انواع قهوه را میل کنید. علاوه بر آن، اسپرسو، چای و دمنوش‌، نوشیدنی‌های سرد و بستنی‌های کافه رستوران وصال هم مخاطبان زیادی دارند.

با انتخاب انواع کیک روز این کافه هم می‌توانید اوقات شرینی برای خود رقم بزنید. بخصوص که این کیک‌ها دستپخت خود کافه وصال است.

به غیر از نوشیدنی‌های گرم و سرد، انواع سالاد به ویژه سالاد سزار و یونانی این کافه رستوران پیشنهاد می‌شود.
در مورد غذا هم باید بگوییم که تنوع و کیفیت آیتم‌های موجود در این بخش از منو کافه وصال بسیار عالی است. انواع همبرگر با رسپی یا دستور خاص کافه وصال، انواع اسپاگتی، پاستا و پنه و غذهای گریل در این کافه با کیفیت بالایی سرو می‌شود.

توصیه ما به شما امتحان برگرهای خوش طعم کافه وصال است که با مواد با کیفیت بالا طبخ شده است. البته اگر اهل اسپاگتی و پاستا هستید هم توصیه می‌کنیم طعم‌های خاص کافه رستوران وصال را از دست ندهید. سرو صبحانه هم یکی از اقدامات خوب کافه رستوران وصال است که با تنوع و کیفیت بالایی ارایه می‌شود.

پس اگر گذرتان به محدوده خیابان کریم‌خان افتاد؛ یا اگر برایتان صرف اوقات خوش در کافه رستورانی دنج با سرویس‌دهی خوب و غذا و نوشیدنی‌های خوش طعم انقدر ارزش دارد که مسافت خانه تا کافه رستوران وصال را طی کنید، این گوی و این میدان و باید پیشاپیش بگوییم که ضرر نکرده‌اید.

آدرس و منو کافه رستوران وصال را از اینجا ببینید

 

2 نظرها

  1. وقتی میزنم روی “آدرس کافه وصال و منو”؛ میگه: “این چیزی که دنبالش میگردید وجود نداره یا تعطیل شده”