خانه / رستوران آگهی / میهمانی در عمارت به صرف افطاری و هوای خوب

میهمانی در عمارت به صرف افطاری و هوای خوب

کافه رستوران عمارت که در منطقه خوش آب و هوای لواسان واقع شده از جمله رستوران‌هایی است که با داشتن فضای باز برای برگزاری میهمانی‌های افطار و همچنین شام به شدت توصیه می‌شود. با مجله فیدیلیو همراه باشید تا بیشتر با این عمارت زیبا آشنا شوید.

در ماه رمضان از حجم سفرهای داخل و خارج از کشور کاسته می‌شود. بیشتر مردم و به ویژه روزه‌دارن ترجیح می‌دهند اوقات فراغت خود را به استراحت یا برنامه‌های دید و بازدید پس از افطار و یا برگزاری و شرکت در میهمانی‌های افطار اختصاص دهند.
نمونه‌اش برگزاری میهمانی‌های افطار در رستوران‌های سطح شهر که اکثرا در محیط‌های بسته قرار دارند و به ندرت در فضای باز میزبان میهمانان هستند.

اما برگزاری میهمانی در یک محیط خوش آب و هوا و دنج لطف دیگری دارد و قطعا میهمانان را نیز سر ذوق می‌آورد.
کافه رستوران عمارت که در منطقه خوش آب و هوای لواسان واقع شده از جمله رستوران‌هایی است که با داشتن فضای باز برای برگزاری میهمانی‌های افطار و همچنین شام به شدت توصیه می‌شود.

این کافه رستوران نه تنها به دلیل واقع شدن در یک منطقه خوش آب و هوا، که به دلیل طراحی و دکوراسیون خاص خود و همچنین کیفیت بالای غذا مورد استقبال قرار گرفته است. به همین دلیل به نظر می‌رسد صرف مسافت نسبتا طولانی برای رسیدن به آن ارزش دارد.

برگزاری میهمانی افطار در عمارت لوکس و خوشمزه

بعدی قبلی
عمارت
کافه رستوران عمارت
بعدی قبلی

اگر به تنفس هوای پاک و گذراندن اوقات در یک محیط خوش آب و هوا علاقمند باشید همانطور که گفته شد کافه رستوران زیبای عمارت با دکوراسیونی کلاسیک و زیبا در منطقه خوش آب و هوای لواسان می‌تواند یکی از بهترین مکان‌ها برای برگزاری میهمانی‌های شب‌های ماه رمضان باشد.

این رستوران به واسطه طراحی داخلی زیبایش جوایز معماری متعددی را کسب کرده و به جز ایام ماه مبارک رمضان محیطی مناسب برای برگزاری میهمانی‌های خانوادگی، دوستانه و شام‌های دونفره است.
ارایه غذای باکیفیت با قیمت مناسب، واقع شدن در منطقه خوش آب و هوا، طراحی زیبا و دکوراسیون خاص این رستوران را نسبت به سایر رستوران‌های این محدوده متمایز کرده است.

گنجایش کلی این کافه رستوران در حدود ۲۰۰ نفراست و به این ترتیب نباید نگرانی بابت کمبود جا داشته باشید؛ اما توصیه ما این است که در ایام ماه رمضان، برای میهمانی‌های افطار میز مورد نظر را از قبل رزو کنید. عمارت همچنین سالنی با گنجایش ۲۰ نفر برای مراسم خاص با دکوراسیون لوکس و خاص در نظر گرفته است.

در کافه رستوران عمارت روی تخت‌هایی که یادآور خاطرات گذشته و دورهمی‌های خانوادگی است می‌توانید با خیالی خوش بنشینید، چایی دبش بنوشید، قلیانی چاق کنید و از عطر و طعم غذاهای لذیذ ایرانی در این رستوران لذت ببرید.

طعم واقعی غذاهای مجلسی در کافه رستوران عمارت

بعدی قبلی
بعدی قبلی

اگر چه کافه رستوران عمارت از لحاظ تنوع غذا یک سر و گردن از سایر کافه رستوران‌های منطقه لواسان بالاتر است، اما برای ایام ماه رمضان این رستوران پکیج ویژه‌ای در نظر گرفته و با اضافه کردن بوفه سرد و گرم افطار که شامل انواع آش و سوپ ، حلیم و شله زرد، انواع نان با پنیر و کره و مربا، شیر داغ محلی و… است، منوی شام را کمی سبک‌ اما با کیفیت‌تر در نظر گرفته است.

به این ترتیب شما می‌توانید علاوه بر استفاده از بوفه افطار از میان غذاهای خورشت قیمت، قرمه‌سبزی و چلوکباب کوبیده و جوجه کباب، غذای مورد علاقه خود را انتخاب کنید.

غذاهای این رستوران با گوشت تازه و مواد غذایی باکیفیت تهیه و به همین دلیل طعمی جادویی دارند.

توصیه ما به شا این است که به جای سفارش نوشابه‌های گازدار، از منوی نوشیدنی‌های این رستوران انواع آب میوه طبیعی نظیر آب هندوانه، طالبی و یا شربت خاک‌شیر و … را سفارش دهید و لذت این شب‌نشینی دلنشین را در هوایی پاک دو چندان و گوارای وجود کنید.

برای دیدن منو و آدرس کافه رستوران عمارت اینجا کلیک کنید