خانه / دسته‌بندی نشده / مک دونالد از مک دلیوری رونمایی کرد
مک دلیوری

مک دونالد از مک دلیوری رونمایی کرد

امسال در روز جهانی دلیوری مک دونالد از مک دلیوری رونمایی کرد و در حمایت از آن برای مشتریان بیرون بر خود هدایایی را در نظر گرفت. کاری که سال‌ها پیش رستوران‌های معروفی از جمله کی اف سی و برگرکینگ برای مشتریان خود کرده بودند.

۲۶ جولای برابر با ۴ مرداد روز جهانی عذای بیرون بر بود و مک دونالد با مک دلیوری این روز را جشن گرفت. مشتریان این رستوران زنجیره‌ای اگر در این روز از طریق برنامه UBER EATS در رستوران‌های مشخص شده مک دونالد و البته در شهرهای خاص غذای خود را سفارش می‌دادند شانس برنده شدن کلکسون مک دلیوری را داشتند.

اگر تاکنون نمی‌دانستید باید بگویم حقیقت دارد شما می‌توانید از این پس در منزل خود مک دونالد سفارش بدهید و از شلوغی این رستوران در روزهای پرازدحام فرار کنید. مطمئنا برای همه شما زمان‌هایی پیش آمده که حوصله آشپزی نداشته باشید و یا سرگرم یک کار مهم باشید و وقتی برای هدر دادن در صف‌های طولانی رستوران‌ها نداشته باشید. خب مک دلیوری هم اکنون به کمک شما آمده است.

جوایز مک دلیوری برای روز دلیوری

مک دلیوری

خیلی ها در روز جهانی دلیوری با خرید از مک دونالد در منزل شانس بردن کلکسیون جوایز تحویل غذای بیرون بر مک دونالد را داشتند. اما این کلکسیون جوایز چه بود؟

برای حمایت از این روز جهانی مک دونالد یک سری جوایز شامل برخی لوازم شخصی برای مشتریانی که توسط این برنامه غذای خود را سفارش می‌دهند در نظر گرفت. این جوایز طیف وسیعی از لوازم شخصی شامل صندل‌های مشهور مک دونالد، سفره‌های پیک نیک، بالشت‌های مخصوص، تی شرت‌ها و شلوارهای مک دونالد و …را شامل می‌شد و به صورت انحصاری برای مشتریان بیرون‌بر در نظر گرفته شده بود.

البته باید تاکید کنیم این جوایز فقط در رستوران‌های مشخص شده مک دونالد و در روز ۲۶ جولای به سفارشات بیرون‌بری که از ساعت ۱۱ صبح به وقت محلی ثبت می‌شد تعلق می‌گرفت و در رستوران و یا فروشگاه‌ها موجود نبود. لیست کامل این هدایا در سایت مک دونالد و در تاریخ ۲۵ جولای ساعت ۳ بعد از ظهر معرفی شد.

درباره آوا رفیع‌ زاده

بر خلاف تصور عامه مردم مهندسان معمار فقط با آهن و خاک و آب در ارتباط نیستند. من یک معمار خانه دار هستم. در کنار وظایف کاری و به قول همه تیرآهن و سنگ و ستون، عاشق آشپزی و مسافرت و آشنایی با غذاها و فرهنگ و رسوم مختلف دیگر کشورها هستم و دوست دارم این تجربه های قشنگ رو با همه قسمت کنم. امیدوارم شما هم مثل من لذت ببرید.