خانه / دسته‌بندی نشده / قلاب مک‌دونالد به دنبال مشتریان جدید
مک‌دونالد

قلاب مک‌دونالد به دنبال مشتریان جدید

نشریه فوربز به‌تازگی اعلام کرده است، مک‌دونالد با 18710 شعبه در جهان بزرگترین برند غذا محسوب می‌شود و به واسطه برگرهای مخصوص و ویژه خود توانسته است مشتریان بیشتری را جذب کند.

این برند آمریکایی که از زمان تولد آن 76 سال می‌گذرد در منوی خود به جز برگر، به واسطه دیگر خوراکی‌ها از جمله جوجه سوخاری، سیب‌‌زمینی سرخ شده، نوشیدنی‌های گرم و سرد، میلک‌شِیک، انواع سالاد، دسر و صبحانه توانسته است مشتریان بیشتری را به سمت خود بکشاند و البته صندلی‌های راحت و اینترنت رایگان از دیگر نکاتی است که مشتریان مک‌دونالد ترجیح می‌دهند ساعت‌های طولانی را در این رستوران بگذرانند.

When we found each other #IKnewIWasHooked ????

A post shared by McDonald's (@mcdonalds) on

«استیو ایستربروک» مدیرعامل شرکت مک‌دونالد همواره سیاست اصلی خود را جذب مشتریان بیشتر معرفی کرده است و همه برنامه‌های این شرکت بر همین اصل جلو می‌رود. به همین خاطر است که مک‌دونالد در آخرین مطلب خود روی شبکه اجتماعی اینستاگرام نوشته است:

«زمانی که ما یکدیگر را پیدا می‌کنیم».

در این مطلب تصویر یک لیوان نوشابه کوکاکولا با یک بسته سیب‌زمینی سرخ شده دیده می‌شود و معنی هشتگی که زیر آن نوشته شده از این قرار است: «می‌دانستم که شکار شدم».

کامنت‌هایی که کاربران برای این مطلب نوشته‌اند نشان می‌دهد این کمپانی کار خود را به خوبی انجام داده و توانسته است هدف خود که همان جلب رضایت مشتریان است را محقق سازد. مک‌دونالد هم مانند رقبای خود سعی دارد در فصل تابستان که توریست بیشتر می‌شود، طیف گسترده‌ای از مشتریان را به سمت خود بکشاند.

درباره میثم لطفی