خانه / دسته‌بندی نشده / قرار شام به صرف پیتزا، یک بازی دو سر برد
پیتزا هات

قرار شام به صرف پیتزا، یک بازی دو سر برد

پیتزا هاتمهمانی‌ و قرار‌های دوستانه در هر زمان و مکانی که باشد با حال خوب همراه است. اما هرچقدر افراد حاضر در جمع با هم صمیمی‌تر باشند و علایق مشترک داشته باشند این خوش‌گذرانی بیشتر می‌شود.

مثلا مهمانی عصرانه‌ای که دوستداران قهوه و شکلات دور هم جمع شده‌اند. کسانی که حرف‌های مشترک زیادی درباره این خوراکی‌ها دارند و از نوشیدن قهوه در کنار هم لذت دوچندان می‌برند.

البته همیشه دورهمی‌هایی که در آن خوراکی‌های جورواجور باشد محل خوش‌گذرانی است. خصوصا برای افراد شکمو که کاری به زمان و مکان آن ندارند و همیشه پای ثابت این مهمانی‌ها هستند.

آن‌هایی که معمولا باعث شکل گرفتن مهمانی می‌شوند و غذاخوردنشان دیگران را هم به هیجان می‌آورد. همان‌هایی که مهمان‌ها از صاحبخانه می‌پرسند اگر فلانی هم هست ما می‌آییم. حالا مهمانی شامی را در نظر بگیرید که به صرف پیتزا باشد. کمتر کسی است که این دعوت را رد کند.

پیتزا هات یک رستوران زنجیره‌ای بین المللی است که غذاهای بی رقیبی دارد. این برند در شبکه‌های اجتماعی بسیار فعال است و به سبک خاصی دوستدارانش را به پیتزا خوردن دعوت می کند.

حالا پیتزا هات در اخرین عکسی که در اینستاگرامش به اشتراک گذاشته درباره یک پیتزا پارتی اینطور نوشته: ‍

“وقتی که قرار شام با جشن پیتزا خوری همراه شود یک بازی دو سر برد خواهیم داشت.”

عاشقان این غذا هم با لایک کردن این تصویر و کامنت گذاشتن زیر آن نشان دادند که طرفدار پیتزا پارتی هستند و این مهمانی‌ها را با هیچ چیز دیگری عوض نمی‌کنند.

درباره آوا فوشریان

من علاقه زیادی به کافه و رستوران دارم. نه صرفا بخاطر غذا و خوراکی. بلکه به دلیل دور هم بودن و اتفاق های خوبی که تو اینجور جاها برام میفته. انرژی زیادی هم برای تجربه طعم ها و مکان های جدید دارم. همه این ها در کنار عشق به نویسندگی باعث شده تا عضو تیم فیدیلیو بشم.