خانه / کافه و رستوران / شهری برای علاقه مندان به سیب زمینی
شهر سیب زمینی

شهری برای علاقه مندان به سیب زمینی

تقریبا همه می‌دانیم که سیب زمینی یکی از محبوب‌ترین خوراکی‌هاست. شهر سیب زمینی فست فودی است که از این محبوبیت استفاده کرده و در اغلب غذاهایی که ارائه می‌دهد از این خوراکی خوشمزه استفاده شده است. با مجله فیدیلیو همراه شوید تا بیشتر با این فست فود آشنا شوید.

شروع فعالیت شهر سیب زمینی

سپهری مدیریت فست فود شهرسیب زمینی درباره شروع به کار این فست فود می‌گوید: از آنجایی که قبلا تجربه کار در حوزه صنایع غذایی را داشتم بعد از بررسی‌هایی که انجام دادم به این نتیجه رسیدم فست فودی در تهران افتتاح کنم که برخلاف اکثر فست فود‌ها سراغ غذاهایی برویم که کمتر در تهران سرو می‌شود.

در این حین با غذاهای ترکیه‌ای از جمله پیده،  کمپیر و . . .  آشنا شدم که بسیار پرطرفدار هستند. با جستجو در اینترنت یکی از آشپزهایی را که در ترکیه کار می‌کرد با حقوقی بالاتر مورد استخدام قرار دادیم که حدود 7 ماه در شعبه اول ما واقع در خیابان شریعتی مشغول به کار بود.

البته به طور مثال پیده که یک غذای ترکیه‌ای است و یکی از غذاهای اصلی ماست در اصل با سیب زمینی و سبزیجات تهیه می‌شد که با توجه به ذائقه اغلب ایرانی‌ها به آن گوشت یا مرغ را اضافه کردیم تا باب میل افراد بیشتری باشد. در کشورهایی مانند کانادا و یا ترکیه پیده سبزیجات پرطرفدار است.

شعبه اول شهر سیب زمینی سال 94 و شعبه دوم واقع در خیابان اندرزگو اواخر تابستان 95 افتتاح شد.

سپهری در مورد شهر سیب زمینی می‌گوید: شاید شهر سیب زمینی مانند بعضی از فست فود‌ها از دیزاین خاصی بهره نمی‌برد و فضای بزرگی ندارد اما کیفیت و تازگی غذا در کنار طعم متفاوت همیشه جزو اصولی بوده که ما برای آن تلاش ویژه‌ای کرده‌ایم.  به زودی قرار است شعبات بعدی شهر سیب زمینی در شهرستان‌ها افتتاح شود.

منو متنوع شهر سیب زمینی

آیتم‌های متنوعی در منو شهر سیب زمینی وجود دارد از جمله: پیده، ناگت مرغ، کمپیر، پوره سوخاری، سیب زمینی تنوری، مرغ سوخاری اسپشیال و نرمال و فرنچ فرایز. در کنار این غذاها سالاد تن ماهی، سالاد مرغ و انواع نوشیدنی هم تکمیل کننده منو است.

یک سری غذای اسپانیایی و چند نوع پوره هم هست که قرار است به زودی به منو اضافه شود.

اگر برای اولین بار به شهرسیب زمینی سر می‌زنید ییشنهاد می‌کنم لذت نوش جان کردن یک پیده خوشمزه را تجربه کنید.

استفاده از مواد غذایی بدون نگهدارنده

سالم بودن غذاها یکی از شعار‌های اصلی ماست و به هیچ وجه از سوسیس و کالباس استفاده نمی‌کنیم و در تهیه غذاها از مرغ و گوشت استفاده می‌شود. چیزی به اسم آماده سازی نداریم و غذاها همان لحظه تولید می‌شود و فقط برخی از مواد اولیه آن از قبل خرد شده و در یخچال قرار می‌گیرد. ادویه‌ها و سس‌های خاصی که مورد استفاده قرار می‌دهیم یکی از ویژگی‌هایی است که باعث تمایز ما می‌شود. مثلا در خود پیده ادویه‌هایی وجود دارد که طعم متفاوتی به گوشت می‌دهد. این‌ها گفته‌های مدیریت فست فود شهرسیب زمینی است.

ساعت کار شهر سیب زمینی از 11 صبح الی 24 است و فضای آن قابلیت پذیرایی از 24 نفر را دارد. برای مناسبت‌های خاص هم تخفیف‌های ویژه‌ای برای مشتریان در نظر گرفته می‌شود ضمن این که در بعضی از مناسبت‌ها قرعه کشی هم صورت می‌گیرد و جوایزی به مشتریان اهدا می‌شود. جای پارک نسبتا راحت است و پیک در محدوده رایگان است.

برای اطلاع از منو و آدرس شعبه قیطریه اینجا کلیک کنید

برای اطلاع از منو و آدرس شعبه مطهری اینجا کلیک کنید

درباره محمد وحیدپور

مدت هاست رستوران گردی یکی از علایق اصلیم محسوب میشه و فیدیلیو یکی از مهم ترین گزینه هام توی انتخاب رستوران ها بوده. به نظرم توی شرایطی که تهران پر از رستوران های جور و واجوره وجود سایتی که بتونه با جزییات رستوران ها و کافه ها رو معرفی کنه کاملا ضروری و مفیده.