خانه / رستوران آگهی / یک دنج سه گوش

یک دنج سه گوش

سه گوش گریل یک رستوران فرنگی معروف است که در محدوده تهرانپارس واقع شده است. این رستوران دنج به دلیل طراحی داخلی زیبا و همچنین ارائه غذاهای خوش طعم که از مواد تازه تهیه شده است توانسته در مدت کوتاهی که از فعالیتش می‌گذرد به یکی از رستوران‌های معروف این منطقه از تهران تبدیل شود.
موضوع دیگری که موجب محبوبیت این رستوران شده ارایه غذاهای گریل سالم است. همین شیوه طبخ موجب شده است افرادی که به سلامتی خود اهمیت می‌دهند و از رژیم غذایی خاصی هم پیروی می‌کنند مشتری پر و پا قرص سه گوش گریل شوند.
اگر در منطقه تهرانپارش تهران زندگ می کنید یا گذرتان به این منطقه افتاد حتما سری به این رستوران زیبا و خوشمزه بزنید. با مجله فیدیلیو همراه باشید تا بیشتر با این رستوران آشنا شوید.

سه گوش گریل را قورت بده

بعدی قبلی
سه گوش گریل
سه گوش گریل
سه گوش گریل
سه گوش گریل
سه گوش گریل
سه گوش گریل
بعدی قبلی

 

اگرچه سه گوش گریل به یک رستورانی ایتالیایی معروف است، اما به غیر از غذاهای ایتالیایی مانند اسپاگتی، انواع پیتزا به سبک فرانسوی در آن سرو می‌شود. به این ترتیب افرادی که به پیتزاهای حجیم اما کم کالری و خوشمزه علاقمندند مخاطب اصلی این رستوران هستند.

علاوه بر این انواع غذاهای دریایی، استیک، فیله، برگر، انواع اسپاگتی، پاستا، پنه و لازانیا و انواع پیتزا در این رستوران با بالاترین کیفیت سرو می‌شود. نکته قابل توجه این است که اگر چه این رستوران به ارائه غذای گریل معروف است، اما تمام غذاها به این شیوه طبخ نمی‌شوند و تنها غذاهایی که قابلیت گریل شدن را دارند به این شیوه طبخ و سرو می‌شوند.

بعدی قبلی
سه گوش گریل
سه گوش گریل
سه گوش گریل
اسه گوش گریل
سه گوش گریل
سه گوش گریل
بعدی قبلی

در میان نوشیدنی‌های سه گوش گریل آبمیوه‌های طبیعی طرفداران زیادی دارند. در میان پیش‌غذا و سالادها هم سوپ قارچ و سالاد سزار و در میان غذاها استیک، پاستای مرغ و گوشت و میگو از محبوب‌ترین‌ها هستند.

برای طرفداران صرف صبحانه در خارج از خانه هم یک خبر خوش داریم. انواع صبحانه ایرانی، فرانسوی و انگلیسی در سه گوش گریل سرو می‌شود. به این ترتیب سه گوش گریل رستورانی است که همه نوع سلیقه را راضی می‌کند و مشتریانش بیش از یکبار میهمانش خواهند بود.

یک کنج دنج سه گوش

بعدی قبلی
سه گوش گریل
سه گوش گریل
سه گوش گریل
سه گوش گریل
سه گوش گریل
سه گوش گریل
بعدی قبلی
طراحی زیبا و خاص سه گوش گریل یکی از دلایل محبوبیت آن و مراجعه هنرمندان و دکوراتورها و… به این رستوران است.

سه گوش گریل برای طراحی داخلی زیبایش جایزه بهترین دکور رستورانی شرق را به خود اختصاص داده است و طراحی آن به سمت اروپای شرقی است.

در سه گوش گریل می‌توانید از میان میزهایی با طراحی متفاوت، از میز گرد گرفته تا دو نفره و چهارگوش با صندلی‌های کوچک تا میز بلند برای خانواده‌های پرجمعیت و همچنین میزهای شیشه‌ای و چوبی انتخاب کنید.

در طراحی این فضا همچنین از تزیینات خاصی استفاده شده است. نمونه‌اش نردبانی از چراغ‌های نورانی است که سقف سه گوش گریل را تزیین کرده و کالاهای نوستالژیک و قدیمی که دست آدم را می‌گیرد و به زمان‌های دور می‌برد. این رستوران در یک طبقه واقع شده و گنجایش ۱۰۰ صندلی را دارد.

برای افرادی که از ترافیک سنگین خیابان‌ها و یافتن جای پارک فراری هستند هم یک خبر خوب داریم، برای گذراندن اوقات خوش در سه گوش گریل هیچ نگرانی بابت یافتن جای پارک نداشته باشید.

اطراف این رستوران به راحتی جای پارک خودرو وجود دارد. اینترنت وای‌فای، پاوربانک برای رفع مشکل شارژ گوشی مشتریان، ارایه سرویس مناسب و رفتار خوب پرسنل رستوران با مشتریان از نقاط قوت سه گوش گریل است.

برای دیدن منو و آدرس سه گوش گریل اینجا کلیک کنید