خانه / تخفیف های فیدیلو کلاب / د گریل و تخفیف 30 درصدی این رستوران برای اعضای فیدیلیو کلاب

د گریل و تخفیف 30 درصدی این رستوران برای اعضای فیدیلیو کلاب

کافه رستوران دگریل یک رستوران به سبک آمریکایی ـ ایتالیایی است که به تازگی در محدوده پل رومی شروع به کار کرده است. رستوران‌های جدیدی که افتتاح می‌شوند باید حرفی برای گفتن داشته باشند تا بتوانند در این فضای رقابتی شناخته شوند و د گریل یکی از همین رستوران‌ها است که در مدت کوتاهی بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

د گریل

 نوآوری در غذاهای گریل با د گریل

غذاهای اینجا انواع برگر،گریل، پیتزا  و انواع صبحانه است. همچنین منو قهوه و نوشیدنی آن بسیار قوی است. باریستا این رستوران هم  از نفرات برتر مسابقات ملی باریستا است که برای تهیه قهوه‌هایش دقت خاصی به خرج می‌دهد. پیشنهاد می‌کنیم قهوه‌های دمی د گریل را حتما امتحان کنید.

همچنین این رستوران سعی کرده تا در دکوراسیون هم نوآوری داشته باشد و با فضای متفاوتی که در یکی از دیوارها و نمای سقف ایجاد کرده به این هدف نزدیک شده است.  اینجا یک کمپین جالب هم در شبکه‌های اجتماعی راه اندازی کرده به این صورت که اگر شما یه این رستوران برید  در مورد غذای آنها در فیدیلیو،  foursquare و instagram صحبت کنید یک سیب زمینی و یا سالاد هدیه می‌گیرید.

دگریل

حالا د گریل به مجموعه فیدییو کلاب پیوسته و با 30 درصد تخفیف و 3 امتیاز کلاب تا 29 فروردین پذیرای دوستان فیدیلیو کلابی است.

منو، آدرس و اطلاعات دیگر د گریل را در اینجا ببینید

درباره آوا فوشریان

من علاقه زیادی به کافه و رستوران دارم. نه صرفا بخاطر غذا و خوراکی. بلکه به دلیل دور هم بودن و اتفاق های خوبی که تو اینجور جاها برام میفته. انرژی زیادی هم برای تجربه طعم ها و مکان های جدید دارم. همه این ها در کنار عشق به نویسندگی باعث شده تا عضو تیم فیدیلیو بشم.