خانه / رستوران آگهی / برازنده یک تالار همه فن حریف در قلب پایتخت
تالارپذیرایی برازنده

برازنده یک تالار همه فن حریف در قلب پایتخت

مجموعه تالار برازنده که در خیابان انقلاب، حدفاصل خیابان فلسطین و چهارراه ولیعصر در خیابان مظفر واقع شده یکی از مجموعه تالار‌های موفق و شیک در تهران است.

این روزها مجموعه‌های پذیرایی بسیار موفق عمل کرده و با ارایه خدماتی که کاملا منطبق بر نیاز و مطابق میل مشتریانشان است، سهم زیادی در افزایش میزان رضایت مشتریان ایفا می‌کنند. با مجله فیدیلیو همراه باشید تا بیشتر با تالار برازنده آشنا شوید.

هدف اصلی راه‌اندازی این مجموعه ارایه خدمات ممتاز به مشتریان حقیقی مانند مردم عادی و همچنین مشتریان حقوقی شامل شرکت‌های بخش خصوصی و دولتی است.

به این ترتیب چه قصد صرف یک شام ساده دو نفره را داشته باشید و چه هدفتان برگزاری میهمانی تولد، نامزدی و حتی عروسی باشد مجموعه برازنده به صورت کامل نیاز شما را برطرف می کند. حتی اگر قصد برگزاری سمینار، نشست خبری، کنفرانس و … داشته باشید، درهای مجموعه برازنده به روس شما باز است.

برازنده مجموعه‌ای متفاوت در قلب تهران

بعدی قبلی
برازنده
تالارپذیرایی برازنده
برازنده
تالارپذیرایی برازنده
تالارپذیرایی برازنده
تالارپذیرایی برازنده
تالارپذیرایی برازنده
بعدی قبلی
این مجموعه نوساز که دارای طراحی مدرن و کلاسیک است در حقیقت یک مجموعه مجلل در ۹ طبقه است که  دارای سه طبقه پارکینگ اختصاصی و ۳ آسانسور، یک طبقه رستوران مجلل با ظرفیت ۱۵۰ نفر، یک طبقه آشپزخانه و رستوران سنتی، یک طبقه تالار عروسی که خدمات عروسی نظیر آرایشگاه، عکاسی و فیلمبرداری و… نیزدر این طبقه ارایه می شود و سه طبقه شامل سالن‌های مخصوص کنفرانس و سمینار و … است. در کافی شاپ حرفه‌ای این رستوران هم سرویس چای و قلیان ارایه می‌شود.

به این ترتیب برای هر مراسمی که داشته باشید خواه خانوادگی باشد و خواه کاری و تجاری، می‌توانید روی مجموعه تالار و رستوران‌های برازنده حساب کنید.

در مورد طراحی داخلی هم باید بگوییم که به غیر از طبقه ویژه آشپزخانه و رستوران سنتی، سایر طبقات دارای طراحی و دکوراسیون داخلی کلاسیک است. این موضوع را به خوبی می‌توان در طراحی دیوار و میز و صندلی و حتی کفپوش‌های این مجموعه مشاهده کرد.

نکته جالب و خوشایند در مورد این مجموعه تالار و رستوران اجرای زنده موسیقی توسط یک گروه نوازنده حرفه‌ای ۶ نفره و ۳ نوبت خواننده با سبک‌های متفاوت سنتی، کلاسیک و پاپ است. گفتنی است گروه موسیقی زنده زمان ناهار و شام به هنرنمایی می‌پردازند و لحظات خوشی را برای شما رقم می‌زنند.

تالار پذیرایی برازنده دست شما را باز گذاشته است

در رستوران برازنده انواع غذاهای کبابی و پلویی، نانی، پیش غذا و دسر، نوشیدنی با بالاترین کیفیت ارایه می‌شود.

در میان غذاهای پلویی این رستوران سینی مخصوص برازنده که شامل چلوکباب لقمه، چلو جوجه عربی و چلو ماهی قزل آلا است، باقلا پلو با ماهیچه گوسفندی و در میان پیش غذاها سوپ و کشک بادمجان محبوبیت زیادی دارند.

در میان کباب‌ها هم کباب شیشلیک و چلوکباب سلطانی مخصوص از محبوب‌ترین‌ها هستند. البته جوجه کباب عربی، کباب چنجه و برگ هم از کباب‌های محبوب این رستوران هستند.

برازنده همچنین برای شما میز سالاد و اردویی با تنوع بسیار در نظر گرفته است. نکته قابل ذکر دیگر این است که ظهرهای جمعه برازنده برای مشتریانش دیزی سنگی تدارک دیده است. حالا فکرش را بکنید دیزی سنگی و موسیقی سنتی و بعد هم چای دارچین و …
نوش جان.

آدرس و منو مجموعه تالارهای برازنده را از اینجا مشاهده کنید