خانه / پیشنهاد سردبیر / بهترین پنکیک را در کدام کافه‌‌های تهران بخوریم؟
پنکیک

بهترین پنکیک را در کدام کافه‌‌های تهران بخوریم؟

فردا سه شنبه ٢٨ فوریه روز جهانی پنكیك است. روزی كه بهانه خوبی است تا عاشقان این خوراكی خوشمزه دور هم جمع شوند و جشن بگیرند. پنکیک، این کیک صاف، تخت و نازک و گرد اخیرا طرفدارهای زیادی در ایران پیدا کرده است.

در مورد چرایی نام‌گذاری 28 فوریه با عنوان روز پنکیک در اینجا مفصل توضیح داده‌ایم. حتی یک دستور ساده هم برای طبخ این کیک تابه‌ای خوشمزه برای شما آورده‌ایم. اما در این گزارش قرار است به شما بهترین کافه‌هایی را معرفی کنیم که خوشمزه‌ترین پنکیک‌ها را در تهران سرو می‌کنند.

چند روز پیش در اینستاگرام فیدیلیو از شما پرسیده بودیم که بهترین پنکیک را در کدام کافه خورده‌اید؟ این گزارش از جمع‌بندی پیشنهادهای شما و همچنین تیم محتوای فیدیلیو تهیه شده است.

رتبه اول تا چهارم گزارش در حقیقت کافه‌هایی است که کاربران فیدیلیو آن‌ها را بهترین معرفی کرده‌اند که البته به نظر ما هم کاملا درست است. اما رتبه‌های پنجم تا هفتم را هم ما به شما پیشنهاد می‌کنیم که اگر دوست داشتید حتما سری به آن‌ها بزنید و پنکیک‌شان را تست کنید. با ما و بهترین پنکیک‌های تهران همراه باشید.

بعدی قبلی

1- کافه گراف

در نظرسنجی‌ای که دو روز پیش در اینستاگرام فیدیلیو مطرح شد، رتبه اول بهترین پنکیک در بین کافه‌های تهران به کافه گراف تعلق گرفت. بسیاری از کاربران فیدیلیو پنکیک سرو شده در این کافه را خوشمزه‌ترین پنکیک تهران عنوان می‌کنند. هر چند که در میان نظرات کاربران فیدیلیو نسبت به این کافه انتقاداتی هم وجود دارد اما با این حال گفته می‌شه که وافل، پنکیک و کرپ کافه گراف جزو بهترین‌های تهران است. در کافه گراف پنج نوع بشقاب پنکیک سرو می شود که قیمت آن ها 24 و 27 هزار تومان است. گراف جزو کافه‌های ساختمان آ.اس.پ کردستان است که از اینجا می‌تونید به آدرس و منو آن درسترسی داشته باشید.

2- کافی شاپ قندون

رتبه دوم در نظرسنجی بهترین  پنکیک بر اساس رای کاربران اینستاگرام فیدیلیو به کافه قندون تعلق گرفته است. کافی‌شاپی که در محله گیشا قرار دارد و هر روز از ساعت 9 صبح تا 10 شب در حال پذیرایی از مشتریانش است.

سه نوع پنکیک نوتلا، موز و توت فرنگی این کافه که فقط صبح‌ها سرو می شود 14 هزار تومان قیمت دارد. از اینجا می‌تونید به آدرس و منو این کافه دسترسی داشته باشید.

بهترین پنکیک

3- کافه پارادیزو مطهری

رتبه سوم نظرسنجی بهترین پنکیک به کافه  پارادیزو مطهری تعلق گرفته است. پارادیزو هر روز صبح از ساعت 7 و نیم تا 11 شب باز است. صبح‌ها چهار نوع پنکیک سرو می‌کند که پنکیک پارادیزو، نوتلا و میوه‌ای آن با قیمت 18 هزار تومان و پنکیک اورجینال هم با قیمت 16 هزار تومان عرضه می‌شود. از اینجا می‌تونید به آدرس و منو پارادیزو مطهری دسترسی داشته باشید.

4- لیوینگ روم

در جدول رده بندی بهترین پنکیک تهران لیوینگ روم جایگاه چهارم را به خودش اختصاص داد. اتفاقا همین چند روز پیش بود که بچه‌های فیدیلیو برای تست و بررسی سر زده به این کافه رفته بودند که می‌تونید گزارش مربوط به آن را اینجا بخوانید.

به هر حال همانطور که در همان گزارش هم آمده بود این کافه صبحانه‌های معروف و البته گرانی دارد که گویا پنکیک آن یکی از معروف‌ترین‌های تهران است. هر چهار نوع پنکیک لیوینگ روم که کارامل، کره بادم زمینی و نوتلا هم جزو آن‌ها است به قیمت 24 هزار تومان عرضه می‌شود. از اینجا می‌تونید به آدرس و منو این کافه دسترسی داشته باشید.

سفارش آنلاین پنکیک در دلیون

سرویس آنلاین سفارش صبحانه دلیون هم فردا صبح و به مناسبت روز جهانی پنکیک برنامه ویژه ای برای متقاضیان پنکیک خود تدارک دیده است. اگر سه شنبه صبح (دهم اسفند) در هر یک از مناطق تحت پوشش این سرویس پنکیک سفارش دهید، دلیون یک قهوه مجانی هم به شما هدیه می دهد.

5- لئون

پنجمین کافه که انتخاب بچه‌های تیم فیدیلیو است، کافه لئون شعبه آ.اس.پ است. این کافه که از 7 صبح تا 11 و نیم شب باز است مورد پسند بسیاری از کاربران فیدیلیو است. این موضوع را به راحتی می‌توان از کامنت‌هایی که در صفحه اصلی کافه درج شده، فهمید. پنکیک‌های موز و توت فرنگی، خامه مربا و نوتلا این کافه همگی با قیمت 19 هزار تومان عرضه می‌شود. آدرس و منو این کافه را از اینجا ببینید.

6- کافه لیوو

انتخاب بعدی تیم فیدیلیو در بخش بهترین پنکیک به کافی شاپ لیوو در باغ صبا پونک تعلق گرفت. کافه لیوو هر روز از 7 و نیم صبح تا ساعت 23 پذیرای دوستدارانش است و پنکیک‌هایش هم 18 هزار تومان قیمت دارد. لیوو کافه فضای روباز هم دارد که با بهاری شدن هوا بیشتر مورد استقبال قرار می‌گیرد. آدرس و منو لیوو را از اینجا ببینید.

7- کافه اربن

اما آخرین کافه پیشنهادی ما به شما برای صرف پنکیک کافه اربن است. کافه‌ای که در یکی از فرعی‌های سعادت آباد قرار گرفته و هر روز از ساعت 8 و نیم تا 11 شب در خدمت دوستدارانش است. آدرس و منو این کافه را از اینجا ببینید.

 

بعدی قبلی

درباره ادمین

یک نظر

  1. سلام. اخه چرا هرچی تو ایران تزئینی میشه. من بعضی وقتها پنکیک درست میکنم. با یه پیمانه شیر و آرد و یه تخم مرغ میشه برای دو نفر پنکیک درست کرد که 2هزار تومن هم در نمیاد ولی تو این کافه ها 50 هزار تومن در میاد.