خانه / رستوران آگهی / کشف طعم‌های جدید با قدیمی‌ترین تیم برگر تهران

کشف طعم‌های جدید با قدیمی‌ترین تیم برگر تهران

بخشی از تیم قدیمی برگر زغالی از چهار ماه پیش، مکان جدیدی اما با هدف بزرگ‌تری با نام برگر ۱۳۵۸ در منطقه غرب تهران افتتاح کرده‌اند. بسیاری از همبرگرخورهای حرفه‌ای که روی طعم و کیفیت همبرگر حساسیت ویژه‌ای دارند و به قول معروف مو را از ماست بیرون می‌کشند برگر زغالی معروف خیابان ظفر را می‌شناسند و ممکن است مشتری پر و پا قرص آن باشند.

برگر۱۳۵۸ از جهات بسیاری با سایر همبرگر فروشی‌های تهران تفاوت داردکه این تفاوت را چه از لحاظ دکور و طراحی داخلی این رستوران و چه از لحاظ کیفیت، طعم، تنوع و البته قیمت غذا می‌توان مشاهده کرد.

برگر ۱۳۵۸ در ارایه طعم‌های جدید و خاص حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. پس اگر علاقمند به کشف طعم‌های خوب و خاص با کیفیت بالا و قیمت مناسب هستید حتما این رستوران را امتحان کنید و قبل از آن هم گزارش مجله فیدیلیو از این رستوران را بخوانید.

برگر ۱۳۵۸ نام خود را از آغاز فعالیت مدیر خود در عرصه ارایه همبرگر گرفته است و با توجه به حساسیت مدیر برگر۱۳۵۸بر خلق طعم‌های جدید، شک نکنید که می‌توانید طعم‌های خاصی را برای اولین بار در این مکان تجربه کنید. به همین دلیل است که مدیر این رستوران یک شعار مخصوص به خود دارد. «قدیمی هستیم؛ اما قدیمی نمی‌شویم».

مدیر مجموعه برگر۱۳۵۸ فردی است عاشق تحقیق و تفحص در مورد غذا و رستوران. به همین دلیل هم هست که قبل از راه‌اندازی این مکان زمانی زیادی را به تحقیق در مورد برگر در کشور آلمان پرداخته است. شاید می پرسید چرا آلمان؟‌ براساس بسیاری از اسناد تاریخی از آلمان و شهر هامبورگ به عنوان خواستگاه برگر جهان نام برده می‌شود.

صرف همبرگر در هامبورگ

بعدی قبلی
برگر ۱۳۵۸
برگر۱۳۵۸
بعدی قبلی

بر همین اساس است که در طراحی داخلی برگر ۱۳۵۸ شما اِلمان‌های زیادی از شهر هامبورگ را مشاهده می‌کنید. این رستوران در دو طبقه طراحی شده است. طبقه اول فضای باز و روشن‌تری را در اختیارتان قرار می‌دهد که برای صرف شام و یا ناهار به صورت خانوادگی مناسب است. طبقه دوم هم که با یک آسانسور هیجان انگیز به طبقه همکف مرتبط می‌شود به دلیل برخورداری از فضای دنج و آرامتر برای ملاقات‌های دوستانه، گفت‌و گوهای کاری و … مناسب است.

هر دو طبقه دارای طراحی زیبایی است که شهر هامبورگ و پل معروفش را در ذهن تداعی می‌کند که البته تزئیناتی که رنگ و بوی آلمانی دارند و همچنین طرح‌هایی از پل معروف هامبورگ و سایر اماکن معروف این شهر که در قالب نقاشی یا پوستر روی دیوار نقش بسته‌اند در کنار طعم ویژه همبرگرهای این رستوران، دست شما را می‌گیرند و به وطن اصلی همبرگر می‌برند.

طراحی سقف نیز به نوع خود بسیار جالب است و شما را به یاد کارخانه‌های قدیمی آلمانی می‌اندازد. این طراحی خاص و ویژه را می‌توان در میز و صندلی‌ها و حتی سرویس بهداشتی این فست‌فود نیز مشاهده کرد.

برگر ۱۳۵۸ یک برگر شاپ سالم

بعدی قبلی
بعدی قبلی

اگر چه برگر ۱۳۵۸ در عرضه یکی از بهترین همبرگرهای تهران معروف است؛ اما این موضوع به معنای این نیست که این رستوران تنها همبرگر و سالاد ارایه می‌دهد.
باید بگوییم به غیر از انواع برگر که شامل همبرگر، قارچ‌برگر، چیزبرگر و سایر برگرهای معروف است، برگر۱۳۵۸ اسموکی برگر، ترافل برگر، مرگز برگر و چیلی‌برگر را در لیست برگرهای خود دارد که پیشنهاد می‌کنیم اسموکی و مرگزبرگر این برگر شاپ را حتما امتحان کنید.

برگرهای خاص اینجا طعمی خاص و منحصربفرد دارند که تنها در برگر ۱۳۵۸ می‌‌توانید آن را تجربه کنید. نکته قابل توجه این است که برگرهای این رستوران با دستور ویژه مدیر آموزش دیده این رستوران در رستوران‌های معروف هامبورگ تهیه می‌شوند و علاوه بر این نان، سبزیجات و سایر مخلفات با وسواس خاص و از بین بهترین مواد انتخاب می‌شوند.

در ساندویچ‌های این رستوران به هیچ وجه از مواد نگهدارنده استفاده نمی‌شوند و به همین دلیل می‌توان این رستوران را در لیست رستوران‌های ارایه‌دهنده غذای سالم قرار داد.

به غیر از برگر انواع ساندویچ فیله مرغ و گوشت و انواع سیب‌زمینی نیز سرو می‌شود که پیشنهاد می‌کنیم حتما ترافل فرایز و چیلی فرایز این رستوران را امتحان کنید.
سالادها نیز از سبزیجات تازه تهیه شده که با سس‌هایی با دستور ساخت انحصاری برگر ۱۳۵۸ سرو می‌شود.
اینها گفته‌های ما از تجربه یک شب در برگر شاپ برگر۱۳۵۸ است؛ اما به قول معروف شنیدن کی بود مانند دیدن؟ توصیه می‌کنیم خودتان طعم‌های جادویی برگرهای این رستوران را امتحان کنید.

آدرس و منو برگر۱۳۵۸ را از اینجا ببینید