خانه / رستوران آگهی / افطار را میهمان فودکورت پریس سنتر پاسداران باشید

افطار را میهمان فودکورت پریس سنتر پاسداران باشید

فودکورت پریس سنتر که در مرکز تجاری اداری پریس سنتر در منطقه پاسداران تهران واقع شده است یکی از فودکورت‌های لوکس تهران است که شامل مجموعه رستوران‌هایی با تنوع و کیفیت بالای غذایی است. این مرکز تجاری اداری در محدوده‌ گلستان یکم خیابان پاسداران واقع شده است.

فودکورت‌ها امروزه یکی از محبوب‌ترین مکان‌ها برای افرادی هستند که به تنوع بالای رستوران‌های یک منطقه و همچنین تنوع غذا اهمیت می‌دهند. به همین دلیل در سال‌های اخیر شاهد رشد این مراکز هستیم. با مجله فیدیلیو و گزارشی از این فودکورت همراه باشید.

پاسداران زیر پای پریس سنتر

بعدی قبلی
 پریس سنتر
 
بعدی قبلی

مجموعه پریس سنتر شامل ۸ طبقه پارکینگ، ۴ طبقه تجاری، یک طبقه فودکورت و یک طبقه اداری است که واقع شدن فودکورت این مرکز‌تجاری اداری در طبقه سوم باعث شده شما علاوه بر اینکه از محیط رستوران‌ها و کیفیت غذا لذت ببرید، چشم‌انداز زیبایی از منطقه پاسداران تهران را ببینید.

قرار گرفتن این فودکورت در یک مرکز خرید شیک و مدرن که علاه بر فروشگاه‌های لباس و دکور، دارای سالن ورزشی و … نیز هست توانسته تا حد زیادی به خانواده‌هایی که پس از یک خرید طولانی آخر هفته قصد صرف یک ناهار یا شام خوشمزه و با کیفیت دارند، خدمت کند.

همچنین ورزشکاران می‌توانند پس از یک ورزش روزانه در محیط کافی شاپ این فودکورت خستگی ورزش سنگین را از تن به در کنند.
طراحی رستوران‌های این فودکورت هم بسیار شیک و مدرن است و قطعا مورد توجه‌تان قرار می‌گیرد. این رستوران در دو بخش سرپوشیده و تراس تشکیل شده است و شما می‌توانید بسته به خواسته خود از یکی از این دو فضا استفاده کنید.

طعم خوش تنوع در فودکورت پریس سنتر

در فودکورت پریس سنتر شما می‌توانید انواع و اقسام غذا و نوشیدنی‌ها را سفارش داده و میل کنید. مطمئن باشید کیفیت و طعم غذا و نوشیدنی شما را مشتری همیشگی این رستوران‌ها خواهد کرد.

در این فودکورت انواع غذاهای هندی، ایتالیایی،ترکی، انواع برگر و گریل و … در کنار نوشیدنی‌های خوش طعم و دلچسب سرو می‌شود.
همچنین در ماه مبارک رمضان می‌توانید خود و عزیزانتان را میهمان پکیج مخصوص افطار این مجموعه کنید .

منوی رمضان این مجموعه شامل این موارد است:‌ انواع سوپ و آش، پیش غذاهایی نظیر کشک بادنجان، کتلت، کوکو سبزی، حلیم، کوفته ریزه، شله زرد، فرنی،حلیم بادنجان یا میرزا قاسمی،پوره سیب زمینی،گراتن سیب زمینی با مرغ، فیله مرغ رزماری با پنیر، پاستا آلفردو، میوه‌های بهاری- تابستانی، سبزیجات و…

منوی سرد بوفه رمضان این رستوران هم شامل سه مدل پنیر، کره، سه نوع مربا، عسل با موم و شهد، حلوا ارده، سبزی خوردن، زولبیا بامیه، خیار، گوجه، خیارشور، زیتون شور، دو نوع خرما، شربت سکنجبین خیار، رول پنیر و سبزی، ژامبون مرغ و گوشت، حمص، محمره، متبل، دلمه برگ، گردو است.
به عنوان شام هم می‌توانید از بین غذاهایی نظیر جوجه کباب، کباب کوبیده، خورشت دو نوع، برنج سفید یکی را انتخاب کنید.

قیمت پکیج افطاری و شام فودکورت پریس سنتر برای هر نفر ۷۵ هزار تومان است. به یاد داشته باشید در این ایام حتما میز خود را از قبل رزرو کنید.
برای دیدن منو و آدرس فودکورت پریس سنتر اینجا کلیک کنید