خانه / رستوران آگهی / آرکا و آلبومی از ساندویچ های پرطرفدار
فست فود آرکا

آرکا و آلبومی از ساندویچ های پرطرفدار

فست  فود آرکا که از تابستان 95 در شهرک غرب واقع در بلوار دادمان افتتاح شد با منویی مفصل و متنوع از انواع پیتزا‌، ساندویچ‌، برگر‌، سوخاری و ظرفیت حدودا 100 نفر در دو طبقه یکی از شلوغ‌ترین‌های این منطقه است. با مجله فیدیلیو و گزارش این رستوران همراه باشید.

ساندویچ های پرطرفدار

بعدی قبلی
ساندویچ فست فود آرکا
فست فود آرکا

بعدی قبلی

منوی آرکا شامل پیش غذا‌، پیتزا‌، برگر‌، ساندویچ‌، نوشیدنی‌، سوخاری و سالاد است. در میان پیتزاهای این فست فود می‌توان به سیر و استیک‌، سانتینی‌، میگو و کالزونه اشاره کرد. تای چیلی برگر و اسپشیال ذغالی هم از برگرهای خاص این فست فود به حساب می‌آیند. از پیشنهادهای هیجان انگیز این رستوران هم می‌توان از ساندویچ چاک رست که با گردن رست شده گوساله‌، پنیر مخصوص‌، سس قارچ‌، خیارشور‌، کاهو یا جعفری‌، گوجه گیلاسی و نان مخصوص درست می‌شود نام برد. البته ذکر این نکته خالی از لطف نیست که علاوه بر چاک‌رست، بسیاری از ساندویچ‌بازهای قهار نمی‌توانند به راحتی از کنار ساندویچ جامبو آرکا بگذرند. ساندویچی که با استیک شاتوبریان‌، فیله مرغ سوخاری‌، قارچ‌، پنیرمخصوص‌ و فلفل دلمه‌ای طبخ می‌شود.

سالادهای هیجان انگیز

بعدی قبلی
فست فود آرکا
فست فود آرکا
فست فود آرکا
بعدی قبلی

در منوی این فست فود نام پنج سالاد به چشم می‌خورد. از میان این تعداد، سالاد ساحلی از همه معروف‌تر است. سالادی که از کاهو‌، جوانه شبدر‌، کنجدبوداده‌، بادام زمینی‌، میوه فصل‌، گریپ فروت‌، جعفری‌، دانه انار و یک نوع سس که با کره بادام زمینی درست شده است. در بین سالادهای هیجان انگیز این رستوران، سالاد مخصوص آرکا هم کم طرفدار ندارد. سالادی که برای تهیه آن از کاهو‌، آلوچه‌، آلوبخارا‌، گوجه و رب انار و کنجد استفاده شده است.

در آرکا سرینا سس‌، سس تای‌چیلی‌، سس زرشک‌، سس سیر‌، سس فتا‌، سس باربیکیو‌، سس خردل‌، سس بلوچیز‌، گرین سس و سس کاراملی بنا به در خواست مهمانان عرضه می‌شود.

پیشنهاد اصلی فست فود آرکا

بعدی قبلی
فست فود آرکا
فست فود آرکا
بعدی قبلی

اما پیشنهاد اصلی فست فود آرکا به مشتریانش مرغ سوخاری آرکا است که از طعم منحصر به فردی برخوردار است. در این فست فود سوخاری دو تکه‌، سه تکه‌، سوخاری خانواده که 8 تکه است در طعم‌های نرمال و اسپایسی و فیله استریپس 4 تکه‌ای در طعم اسپایسی ارائه می‌شود.

ساعت کاری این رستوران از ساعت 11:30 صبح تا 11:30 شب است و این نکته را هم فراموش نکنید که با وجود پارکبان‌ها دغدغه‌ای برای جای پارک وجود ندارد. آرکا برای آنهایی که به دنبال میل کردن یک غذای فست فودی در محیطی آرامش بخش هستند کاملا گزینه مناسبی است.

برای دسترسی به منو و آدرس این رستوران اینجا کلیک کنید

درباره محمد وحیدپور

مدت هاست رستوران گردی یکی از علایق اصلیم محسوب میشه و فیدیلیو یکی از مهم ترین گزینه هام توی انتخاب رستوران ها بوده. به نظرم توی شرایطی که تهران پر از رستوران های جور و واجوره وجود سایتی که بتونه با جزییات رستوران ها و کافه ها رو معرفی کنه کاملا ضروری و مفیده.