خانه / رستوران آگهی / سورپرایز‌ رستوران دارچین برای ماه رمضان
رستوران دارچین

سورپرایز‌ رستوران دارچین برای ماه رمضان

رستوران دارچین برای بیشتر افرادی که به کیفیت و تنوع غذا اهمیت می‌دهند نامی آشناست. رستورانی دنج و زیبا در محدوده خیابان میرزای شیرازی که در رده رستوران‌های معروف با تنوع و کیفیت بالای غذا قرار دارد. دارچین مانند سال‌های گذشته منوی ویژه‌ای برای ماه رمضان تدارک دیده است. با مجله فیدیلیو و گزارشی در این مورد همراه باشید.

همه ما خاطرات زیادی از سفره‌های افطاری کودکی‌مان که در حیاط خانه یا اتاق‌های خانه‌ بزرگان خانواده پهن می‌شد داریم. سفره‌هایی که همه اعضای فامیل، دوست و آشنا را گرد هم می‌آورد و لذت افطاری را با نوای ربنا دوچندان می‌کرد.
حالا اما آن خانه‌های قدیمی و حیاط‌های دلنواز جای خود را به آپارتمان‌هایی داده‌اند که با محدودیت‌هایی از لحاظ مساحت یا امکانات پذیرایی مواجه هستند. به همین دلیل برگزاری میهمانی‌ چه در ایام رمضان و چه غیر از آن در رستوران مرسوم شده است.
با نزدیک شدن ماه رمضان نیز رستوران‌ها در نقاط مختلف شهر برنامه‌های مختلفی برای میهمانی‌های افطار دارند که بسته به درجه و نوع رستوران این برنامه‌ها متفاوت است.

افطاری با طعم دارچین

بعدی قبلی
دارچین
بعدی قبلی

بوفه مخصوص افطار این رستوران شامل هر آنچه روزه‌داران ممکن است پس از یک روزه‌داری طولانی میل داشته باشند تدارک دیده است که شامل انواع سوپ و آش، میوه‌های تازه، انواع شیرینی و دسر مناسب ماه رمضان، حلوا، انواع نوشیدنی سرد و گرم، کره و پنیر و انواع مربا و … است.
استفاده از میز افطاری که دارچین برایتان تدارک دیده است به ازای هر نفر ۴۵هزار تومان هزینه برایتان دارد که با لحاظ کردن تنوع و کیفیت بالای مواد غذایی مورد استفاده این مبلغ مناسب است.
میز افطار رستوران دارچین از لحظه افطار تا پایان ساعت کار رستوران برای روزه‌داران گسترده است. اگر قصد دارید در ماه رمضان میهمانی افطار خود را در این رستوران برگزار کنید حتما از یک هفته قبل برای رزرو میز اقدام کنید.

یک به یادماندنی در رستوران دارچین

اگر می‌خواهید یک خاطره خوش و مانا از میهمانی خود در ذهن عزیزان خود به جای گذارید؛ اگر میهمانان شما را گروه‌های مختلف با سلیقه غذایی به شدت متفاوت تشکیل می‌دهد و اگر به دنبال یک محیط دنج با پرسنل مودب و خوش‌برخورد هستید، پیشنهاد ما به شما برگزاری میهمانی شام در رستوران دارچین است.
زیرا منوی غذای این رستوران شامل ۱۵۰ نوع غذا، شامل انواع غذاهای دریایی، گیاهی، انواع کباب و غذای ایرانی، استیک، انواع پاستا و اسپاگتی، انواع غذاهای محلی، غذاهای فرنگی و… است.

البته اگر تنها قصد صرف شام در این رستوران را دارید و تمایلی به استفاده از بوفه افطار ندارید هم توصیه ما به شما رزرو میز از روز قبل است. زیرا معمولا در ایام ماه رمضان کمتر در دارچین برای افطار یا شام بدوم رزرو میز خالی پیدا می‌کنید.
خبر خوب برای اعضای فیدیلیو کلاب این است که این رستوران با فیدیلیو همکاری دارد و مشترکان می‌توانند از تخفیف‌های این رستوران استفاده کنند.

خبر خوب برای دارچین‌دوست‌های جردن

رستوران دارچین به زودی شعبه جدید خود را در محدوده جردن راه‌اندازی می‌کند.
اگر در این منطقه زندگی یا کار می‌کنید می‌توانید بدون نیاز به طی مسافت تا شعبه اصلی، از صرف غذاهای دارچین لذت ببرید. غذاهای شعبه جردن این رستوران با نظارت کامل  مدیریت شعبه اصلی و با همان طعم، کیفیت و قیمت ارایه می‌شود. همچنین خدمات غذای بیرون‌بر هم با کیفیت شعبه اصلی در شعبه جدید ارایه می‌شود.
پس بدون نگرانی بابت کیفیت از نزدیک‌ترین شعبه «دارچین خود را میهمان طعم خوش غذاهای این رستوران بکنید.

از اینجا می‌توایند منو اصلی و منو ماه رمضان به همراه آدرس و تلفن رستوران دارچین را ببینید

از اینجا می‌توانید با شرایط عضویت در فیدیلیو کلاب و استفاه از تخفیف‌های دائمی رستوران‌ها در کل سال آشنا شوید

 

2 نظرها

  1. در مطلب معرفی ده رستوران با منو افطار هزینه افطار رستوران دارچین 54 ت نوشتید ولی اینجا نوشتید 15! که احتمال زیاد هم اشتباهه