خانه / رستوران آگهی / طعم ۴۰ ساله سوخاری دی در پالادیوم مدرن
سوخاری دی

طعم ۴۰ ساله سوخاری دی در پالادیوم مدرن

سوخاری دی یکی از قدیمی‌های نام آشناست که یک شعبه از آن در فودکورت مرکز خرید پالادیوم واقع شده است. حقیقت این است که از عمر سوخاری دی بیش از ۴۰ سال است که می‌گذرد و حالا با استقرار در یک مرکز خرید مدرن، دی در صدد جذب مخاطبان بیشتر و ارایه سوخاری‌هایی با طعم واقعی است. پس اگر گذرتان به مرکز خرید پالادیوم افتاد و قصد صرف مرغ سوخاری با طعمی‌خاص داشتید سری به سوخاری دی بزنید. البته قبل از آن این گزارش مجله فیدیلیو را هم بخوانید.

سوخاری دی طعمی ‌با قدمت ۴۰ سال

بعدی قبلی

سوخاری دی
سوخاری دی
بعدی قبلی

 

سوخاری دی ۴۰ سال است که یک دستور ویژه برای طبخ سوخاری‌هایش استفاده می‌کند و بسیاری از مشتریان این رستوران طعم نوستالژیک و خوب سوخاری‌های دی را دلیل محبوبیت آن می‌دانند.

در سورخاری دی انواع سوخاری شامل میکس سوخاری، بال و فیله در تکه‌های ۲ تا ۹ تکه سرو می‌شود که فیله سوخاری در این بین محبوبیت زیادی دارد.

در کنار سوخاری‌های خوش طعم انواع برگر و  خوراک بیف و البته ساندویچ‌هایی بر پایه مرغ نیز ارایه می‌شود.

البته یک خبر خوب برای سالاد دوست‌ها این است که دی سوخاری دارای سالاد بار ویژه‌ای است که سالاد سزار، فرانسوی، کلم و فصل با سس‌های دست‌ساز را شامل می‌شود.

بهترینشان سس سبز رژیمی ‌است که مخاطبان بسیاری دارد. نکته قابل توجه در مورد سس‌های سبز و فرانسوی سوخاری دی این است که در آنها از سس مایونز استفاده نشده است.

در مورد نوشیدنی‌ها هم باید بگوییم که به غیر از موهیتو، انواع نوشیدنی‌های گازدار در سوخاری دی موجود است.

هم سوخاری هم تماشا

واقع شدن سوخاری دی در فودکورت پالادیوم این امکان را برای شما فراهم می‌آورد تا علاوه بر اینکه یک سوخاری خوش‌طعم و سالم میل می‌کنید، از فضای زنده و پرهیجان اطراف لذت ببرید؛ البته اگر اهل صرف غذا در محیط‌های خلوت نباشید. در هر حال فایده غذا خوردن در فودکورت‌هایی مانند پالادیوم این است که هنگام صرف غذا می‌توانید با خیال راحت بچه‌ها را برای بازی به قسمت بازی بفرستید.

با صرف غذا در دی پالادیوم با یک تیر دو نشان بزنید؛ هم یک سوخاری لذیذ میل کنید و هم از تماشای محیط اطراف لذت ببرید.

برای اطلاع از منو و آدرس مرغ سوخاری دی اینجا کلیک کنید