خانه / رستوران آگهی / یک چنجه سوپر لاکچری در رستوران کنجه

یک چنجه سوپر لاکچری در رستوران کنجه

رستوران کنجه که در آخرین روزهای اسفند گذشته در سه راه یاسر واقع در خیابان نیاوران افتتاح شد را می‌توان یکی از لوکس‌ترین رستوران‌های شمال شهر تهران دانست. کنجه در لغت به معنای تکه گوشت کوچکی است که به سیخ کشیده و یا قیمه می‌شود و در زبان لاری به معنای چنجه است. با مجله فیدیلیو همراه باشید تا با کنجه بیشتر آَشنا شوید.

فضایی مجلل و چشم نواز

بعدی قبلی

رستوران کنجه

رستوران کنجه

بعدی قبلی

کنجه از دکوری ایرانی اما مدرن بهره برده است. نکته جالب توجه در دیزاین کنجه متمایز بودن آن نسبت به اغلب رستوران‌های ایرانی است. برای انتخاب دکور از جمله میزغذاخوری و صندلی‌ها وسواس بسیاری خرج شده است. به‌علاوه این که برخلاف اکثر رستوران‌ها  از آنجایی که آشپزخانه اوپن است مراجعان رستوران امکان مشاهده آشپزخانه رستوران را دارند و همین باعث می‌شود تا با خیال راحت‌تری غذای خود را میل کنند.

همچنین این رستوران با در اختیار داشتن دو طبقه و دارا بودن فضای باز با ظرفیت حدودا 50 نفر امکان انتخاب را برای مشتریان راحت‌تر می‌کند. کنجه در مجموع  با 200 نفر ظرفیت پذیرای مهمان‌ها است و از پارکینگ اختصاصی با ظرفیت 40 ماشین بهره می‌برد.

منوی خلاقانه رستوران کنجه

در منوی رستوران کنجه قسمتی با عنوان اشتها آور‌ها وجود دارد که از جمله آنها می‌توان به جگر مرغ کنجه، جگرمرغ ترش، کشک بادمجان، برانی بادمجان کبابی و … اشاره کرد. از میان کباب‌ها هم می‌توان از کباب ترش، شیشلیک کنجه، کنجه کباب، شیشلیک شاندیز، تکه کباب گوساله نام برد و از غذاهای اصلی هم باید به گردن 800 گرمی ‌درسته گوسفند اشاره کرد که در مقایسه با اکثر رستوران‌های تهران از حجم بیشتری برخوردار است.

اما یکی از جالب‌ترین غذاهای کنجه تاج بره است  که غذای اختصاصی کنجه است. تاج بره مخصوص دو نفر است و متشکل از دنده کامل گوسفند به همراه فیله و راسته است که مواد طعم دهنده توسط سرنگ داخل آن تزریق می‌شود و از ظاهری جذاب و اشتهاآور برخوردار است.

گوشتی که برای تهیه غذاها استفاده می‌شود از گوسفندهای سنگسر سمنان است که از طعم بسیار لذیذی برخوردارند.

منوی کافی شاپ

رستوران کنجه از منوی متنوعی برای کافی شاپ برخوردار است که از این بین می‌توان به بستنی شکلات و برانی، فراپه موز و کره بادام زمینی، فراپه ماسالا، قهوه وی 60، پیناکولادا و … اشاره کرد.

علاقه مندان به صبحانه از ساعت 9 الی 11 صبح می‌توانند با مراجعه به کنجه یک صبحانه دلچسب میل کنند. از حدود ساعت 12:30 الی 4 هم ناهار سرو می‌شود و از ساعت 8 هم می‌توانید برای سرو شام به کنجه بروید. ضمن این که کافی شاپ کنجه در تمامی‌ساعات کاری این رستوران پذیرای مهمانان است.

منو و آدرس کنجه را از اینجا ببینید

درباره محمد وحیدپور

مدت هاست رستوران گردی یکی از علایق اصلیم محسوب میشه و فیدیلیو یکی از مهم ترین گزینه هام توی انتخاب رستوران ها بوده. به نظرم توی شرایطی که تهران پر از رستوران های جور و واجوره وجود سایتی که بتونه با جزییات رستوران ها و کافه ها رو معرفی کنه کاملا ضروری و مفیده.