خانه / رستوران آگهی / طعم کباب‌های شاندیز در رستوران سلطانی
رستوران سلطانی

طعم کباب‌های شاندیز در رستوران سلطانی

رستوران سلطانی مکانی کوچک؛ اما دنج، زیبا و تمیز با طراحی مدرن کلاسیک در منطقه شمالی تهران است که برای جلب رضایت مشتریانش غذای سالم و با کیفیت را به تمام نقاط تهران به صورت رایگان ارسال می‌کند.

در حقیقت مشتریان این رستوران را کباب دوست‌هایی از تمام نقاط تهران تشکیل می‌دهند که علت هم مشخص است؛ کیفیت خوب در کنار قیمت مناسب.

به عبارتی می‌توان گفت که در مقایسه کیفیت کباب‌های رستوران سلطانی و سایر رستوران‌ها، سلطانی قیمت‌های مناسبی برای کباب‌هایش در نظر گرفته است. پیشنهاد می‌کنیم اگر به دنبال طعم و کیفیت خوب انواع کباب هستید، این رستوران را امتحان کنید و البته قبلش این مطلب مجله فیدیلیو را بخوانید.

کباب‌های درجه یک با قیمت مناسب

بعدی قبلی
رستوران سلطانی
رستوران سلطانی
رستوران سلطانی
رستوران سلطانی
بعدی قبلی

 

سلطانی انواع کباب مانند برگ گوسفندی، برگ سلطانی، لقمه مخصوص، شیشلیک، جوجه کباب بی‌استخوان و با استخوان را با بهترین کیفیت عرضه می‌کند.

نکته قابل توجه در مورد کباب‌های خوش طعم این رستوران این است که شیشلیک و برگ این رستوران با سایز، طعم و کیفیت شاندیز معروف مشهد؛ اما با قیمتی مناسب‌تر عرضه می‌شود و همین موضوع موجب محبوبیت کباب‌های این رستوران شده است.

تمام کباب‌های این رستوران با گوشت و مرغ تازه که کشتار روز است تهیه می‌شوند.

علاقمندان به پلو هم نگران نباشند. زیرا در این رستوران پلو با برنج درجه یک دودی عرضه می‌شود و اگر اهل چلوکباب هستید می‌توانید در سلطانی یک چلوکباب با کیفیت و خوش طعم نوش جان کنید.

در کنار انوع کباب می‌توانید دوغ محلی سلطانی را نیز امتحان کنید. البته در کنار این موضوع انواع دوغ با برندهای مرسوم بازار، بورانی اسفناج و ماست بورانی، بورانی بادمجان ماست چکیده محلی و … می‌توانند انتخاب‌های دیگر شما باشند.

خبر خوب برای علاقمندان به نوشیدنی‌های سالم و طبیعی این است که در کنار دوغ‌ محلی خوش طعم، سلطانی آبمیوه‌های طبیعی هم در منوی خود قرار داده است. البته بابت هر سفارش یک آبمیوه رایگان برای مشتریان در نظر گرفته شده است که این هدیه خوش طعم و سالم، برای غذاهای برون‌بر هم در نظر گرفته شده است.

تجربه ظروف مسی در رستوران سلطانی

بعدی قبلی
رستوران سلطانی
رستوران سلطانی
رستوران سلطانی
بعدی قبلی

همانطور که گفتیم طراحی داخلی رستوران سلطانی مدرن کلاسیک است و در نتیجه فضایی دنج و راحت برای کباب دوست‌ها ایجاد شده است. شما می‌توانید از میان میزهایی که در فضای داخلی و خارج رستوران چیده شده‌اند میز دلخواهتان را انتخاب کنید.

البته مقابل درب ورودی رستوران یک آب نمای زیبا حالتی سنتی به رستوران داده است. به این ترتیب سلطانی می‌تواند نظر مساعد سنتی دوست‌ها و مدرن پرسندان را جلب کند.

در مورد ظروف مورد استفاده در این رستوران هم باید بگوییم که تمام غذاها در ظروف مسی سرو می‌شوند و به این ترتیب لذت کباب‌خوری دو چندان می‌شود. این رستوران با ظرفیت ۳۰ نفر در دزاشیب واقع شده است.

برای اطلاع از آدرس و منو رستوران سلطانی اینجا کلیک کنید